Hentede mine Nr. plader i dag, og kørte derefter til syn, hvor jeg bestod med UG kryds og slange.
Min bil var for lav til at kunne køre i bremsestanden, så synsmanden forslog at vi bare kørte en tur istedet.... Derefter kunne den heller ikke køre på liften, så vi måtte lirke den op med nogle lægter. Da bilen så først var på liften kunne donkraften ikke køre under bilen, for mine LongTube LPE headers der og hænger ret lavt.. Så han løftede kun forrest, for at konstatere at alt var OK.
Så de 2 synsmænd gik mest bare rundt og sage ihh og nøøøj til hvor fin var under bunden, uden egentlig at røre noget.
Og jeg har gået og været nervøs for hvad de ville sige til min 'nye' Motor og de andre modifikatioern på bla AIR systemet. Men det så bare 'godt ud'.
Hverken CO2, støj, lys, bremser. horn, seler eller andet blev tjekket.
Konklusionen på dette må være at; 'JA! det ER dit egent ansvar at din bil er iorden!, et syn er INGEN garanti!'.
Præcis 1 time og 34 minutter efter jeg fik stemplet, var bilen igen Klar igen, uden Euro lys, side blik, Orginale hjul og cat begrænset udstødning, hvilken lettelse....
Og hold op hvor det Ligenfelter SuperRam systeme har givet min vette mere liv hele vejen fra 3000 til 6000 omdr. En virkelig FED fornemmelse!
nysynet
-
Re: nysynet
Hej Lars
Til lykke med det, så bliver der jo nok snart en stak dæk mere, som kan bruges som ben til campingborde?
MVH
POSTMAND
Til lykke med det, så bliver der jo nok snart en stak dæk mere, som kan bruges som ben til campingborde?
MVH
POSTMAND