Hej Alle
Det er et emne som er taget op mange gange, men er der nogen der ved hvor meget det ca. koster i afgift for en 70 small block med targa som er i perfekt stand altså total renoveret, bare ca. afgift, har kigget på skat men, ville bare høre nogen andre om dette.
vette hilsen steffen
afgift
Re: afgift
Du har ret, det har været oppe mange gange.
Når bilen er veteran (35 år ) betyder standen intet. I praksis skelner man heller ikke mellem big block, small block, targa, coupe, convertible, + andet udstyr. Det eneste der tæller, er om bilen optræder som ved 1. reg. (altså originalt) Ellers opnås den lave veteran afgift ikke. Og den er ca 40.000 kr for en 70'er
Når bilen er veteran (35 år ) betyder standen intet. I praksis skelner man heller ikke mellem big block, small block, targa, coupe, convertible, + andet udstyr. Det eneste der tæller, er om bilen optræder som ved 1. reg. (altså originalt) Ellers opnås den lave veteran afgift ikke. Og den er ca 40.000 kr for en 70'er
Hej Steffen
Jeg har lige fundet mine papirer frem og kan se at jeg har betalt 36.285 kr for samme model som din.Det er den endelig afgift som du kan regne med.Det er dog næsten et år siden,så det kan da være at det er blevet lidt billigere.
Stig
-
Hej.....
Tak det er jo meget godt at vide hvad andre ca. har betalt så skat i odense ikke prøver på noget Hi Hi
Jeg forventer at bilen er helt færdig inden året er omme.
Endnu en gang tak
hilsen steffen
Tak det er jo meget godt at vide hvad andre ca. har betalt så skat i odense ikke prøver på noget Hi Hi
Jeg forventer at bilen er helt færdig inden året er omme.
Endnu en gang tak
hilsen steffen