Det ville være fint hvis 'treads' blev sorteret udfra om de indeholdt de nyeste indlæg. Således at hvis man tilføjer en kommentar til et indlæg medvirker dette at den samlede tread kommer op i toppen.
Ønske om ændring til Webmaster
Re: Ønske om ændring til Webmaster
Har jeg foreslået flere gange, men uden held...
Vil igen også gerne slå et slag for at tråden KUN er én gang i V side, unde de nyeste indlæg - det giver altså ingen mening at alle 5 nyest er én og samme tråd.
Igen det er IKKE ment som kretik, men bare en forbedring af siden
Vil igen også gerne slå et slag for at tråden KUN er én gang i V side, unde de nyeste indlæg - det giver altså ingen mening at alle 5 nyest er én og samme tråd.
Igen det er IKKE ment som kretik, men bare en forbedring af siden
-
Jeg har et andet ønske:
Tidligere kunne man se alle gamle CCD nyt - er de væk? Kan de komme tilbage?
Mvh
Jan/C3
Tidligere kunne man se alle gamle CCD nyt - er de væk? Kan de komme tilbage?
Mvh
Jan/C3
Det har hele tiden været muligt selv at bestemme hvilke sorteringorden man ønsker. Nu er det gjort lidt tydeligere. Da vi er 400 medlemmer, er det svært at gøre alle tilfreds med 10 forskellige muligheder.
Til C3 er der masser af blade at se på, og har været det hele tiden. Gå op i Information og vælg en af menupunkterne. Der bliver så vist en række blade i siden, hvor man kan klikke på, og derved adgang til alle bladene.
Desværre kan jeg ikke få de nyeste.
Til C3 er der masser af blade at se på, og har været det hele tiden. Gå op i Information og vælg en af menupunkterne. Der bliver så vist en række blade i siden, hvor man kan klikke på, og derved adgang til alle bladene.
Desværre kan jeg ikke få de nyeste.