Hvis der er nogle har lyst til at se mit projekt, er i velkommen til at følge med på denne site http://hjem.get2net.dk/fhl/
projekt 69 vette
Re: projekt 69 vette
Hvem f.... gider bruge så meget tid på en vette ? Personen må jo være en enlig ældre (senil ) mand der bor på sit nedlagte landbrug , og bare suger penge fra sin pension + tærer på overskuddet fra jorden som han solgte fra , og ikke at forglemme sælger en hundevalp i ny og næ............:-)
Det bliver helt sikkert en skide flot vette du får skruet sammen Jørgen .Husk at få skruet hylden op til alle pokalerne .... ( Viking run 2004 )
Det bliver helt sikkert en skide flot vette du får skruet sammen Jørgen .Husk at få skruet hylden op til alle pokalerne .... ( Viking run 2004 )
Hej Jørgen
Det er fede sager, en virkelig god idé med disse billeder af restaureringen. Ser ud til at du går grundigt til værks. Det kan kun blive en flot bil.
Hilsen Jesper
Det er fede sager, en virkelig god idé med disse billeder af restaureringen. Ser ud til at du går grundigt til værks. Det kan kun blive en flot bil.
Hilsen Jesper
-
Hej Jørgen,
Du må se at få dig en større kvota, hvad angår trafik på din hjemmeside.
Fik denne besked da jeg ville kigge på dit projekt!
Vettehilsen
Claus
403 - Access denied
Der er ikke adgang til den hjemmeside du forsøgte at få fat i.
Årsagen hertil er sikkert at den pågældende bruger har overskredet sin trafikgrænse. Hvis dette er tilfældet vil siden automatisk blive genåbnet i morgen.
Hvis du har spørgsmål angående personlige hjemmesider hos get2net, kontakt info@get2.net.
Du må se at få dig en større kvota, hvad angår trafik på din hjemmeside.
Fik denne besked da jeg ville kigge på dit projekt!
Vettehilsen
Claus
403 - Access denied
Der er ikke adgang til den hjemmeside du forsøgte at få fat i.
Årsagen hertil er sikkert at den pågældende bruger har overskredet sin trafikgrænse. Hvis dette er tilfældet vil siden automatisk blive genåbnet i morgen.
Hvis du har spørgsmål angående personlige hjemmesider hos get2net, kontakt info@get2.net.
Der findes flere tosser der skiller vetter ad . Nu er tandlæge vetten og Tommy Tvebak også kommet på banen af svedige-røde`s hj. side......:-) Kan jeg også få en side Jørgen ? Jeg har lige skiftet tændrør ......