nr plade
Re: nr plade
Skal man ikke længere have en dispensation fra rigspolitiet.?
-

Nogle af os syntes at rektangulær fornummerplade er pænest. Desuden giver den god åbning for køleluftindtaget i midten.
C3
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Jo, man skal stadig have dispensation fra rigspolitiet, men det er ganske enkelt og let at få, hvis man bare benytter den rigtige fremgangsmåde.
Jeg har tidligere fået mailet en skabelon fra Allan#373, som jeg ved hjælp af nu har fået dispensation på 2 biler. Og den går glat igennem uden nogen supplerende spørgsmål...- han har åbenbart fået den fabrikkeret, så det er akkurat de rigtige argumenter der bruges.
Eventuelle interesserede kan bare maile til mig (se medlemslisten for email) - så sender jeg en kopi....- og når du så får dispensation, kan du takke Allan for det fine arbejde... ;-)
Mvh. Anders #258
Jeg har tidligere fået mailet en skabelon fra Allan#373, som jeg ved hjælp af nu har fået dispensation på 2 biler. Og den går glat igennem uden nogen supplerende spørgsmål...- han har åbenbart fået den fabrikkeret, så det er akkurat de rigtige argumenter der bruges.
Eventuelle interesserede kan bare maile til mig (se medlemslisten for email) - så sender jeg en kopi....- og når du så får dispensation, kan du takke Allan for det fine arbejde... ;-)
Mvh. Anders #258
Gir C3 ret, syntes nu også den rektangulære nr plade er pænest på fronten...
To each his own (-;
To each his own (-;