'ny Corvette ' til en nybegynder

Alm. snak
Gæst

'ny Corvette ' til en nybegynder

Indlægaf Gæst » 12. sep 2006, 20:24

Hej alle i ccd Jeg har tænkt mig at presse mig ind i ccd ved at invistere i den her: http://www.american-dreamcars.dk/74orangetarga.htm  skulle der være nogle gode råd osv. som I synes jeg skal følge når jeg køber mig min drengedrøm så venligst skriv her eller ring til mig på 24212150 ;o)

ses forhåbentligt ved diverse træf og så videre :o)

Hilsen Rene og Konen (Linda)

david

Re: 'ny Corvette ' til en nybegynder

Indlægaf david » 12. sep 2006, 20:59

Med fare for at være lyseslukker, så synes jeg ikke pris og stand hænger sammen, tilsvarende stand/årgang fås fra $5000 og opefter i US på swapmeets, kig lidt længere, der må være noget bedre.

Kenneth Hansen

Indlægaf Kenneth Hansen » 12. sep 2006, 21:01

Hej Rene

Den ser du til at trænge til en kærlig hånd, men hvis du vil vente med at betale afgift på den til den bliver veteran, så har du 2 år til at friske de ting op som du syntes at der skal laves, men ... var det ikke bedre at købe noget som du kunne kommer ud og køre i til næste sommer ?, det jeg mener at det er måske lidt lang tid at vente i 2 år ?, det kommer til at koste lidt mere at købe en som du kan køre i nu, men ... 2 år ?, det kan være meget lang tid at vente, men det er jo op til dig og ikke mindst økonomien.

Hilsen Kenneth

Cj7

Indlægaf Cj7 » 12. sep 2006, 22:20

Hej Rene jeg har for nogle måneder siden købt en c3 i sydtyskland der kun har kørt 36000 mile i noget nær perfekt stand til 112000 kr Jeg ville ikke købe den du har set på hvis jeg var dig MVH cj7

Lars Soerensen

Indlægaf Lars Soerensen » 12. sep 2006, 23:11

Hej ReneCST,

Jeg har en 1971 T-top i god stand tilsalg for 139000. Den kan du flå på plader til veneran afgift den 1/1 2007.

Se http://www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=24456.

mvh

Lars Sørensen.

Gæst

Indlægaf Gæst » 14. sep 2006, 23:26

Nå nu har jeg handlet så kryds fingre for mit fund , for jeg aner ikke hvad jeg har fået fat i da jeg er meget grøn i dette her men er sikker på at den er rimelig da den leveres nysynet men ellers er en projektbil.

tak for alle indlæg og hjælp :o)

MVH ReneCST

Gæst

Indlægaf Gæst » 16. sep 2006, 18:11

Hejsa

Jeg ved ikke, om du har fundet dit 'guld' endnu, men jeg har en fætter, som bor i Reno, nevada, som har stort erfarning med at gamle biler. Han har fundet en LT-1 1970 til mig hos denne forhandler (som han iøvrigt kender rigtigt godt): http://www.sierraclassics.com/

Sig til, hvis du vil bruge denne mulighed...

MVh

En Anden nybebynder - Jørgen Hartig

Tilbage til "Generelt forum"