Er der nogen derude, der har et godt råd mod raslende bremseklodser. Hver gang jeg kører over en ujævnhed, så rasler det, så det lyder som om bilen er ved at falde fra hinanden. Et let tråd på bremsen, og der er ingen rasleri.....
:-) Christian
Mine bremseklodser rasler
Re: Mine bremseklodser rasler
en lille smule flydende paknings smurt ud over bagsiden af klodserne løser det problem.
-
Silicone?
Forresten, du har vel ikke en fiberfjeder liggende.. til forenden?
Forresten, du har vel ikke en fiberfjeder liggende.. til forenden?
Ja silicone pakning er fint, det skal bare kunne holede til meget høje temeraturer, så motor silicone pakning kan anbefales.
Jeg har desværre ikke en kulfiberfjeder til fronten på lager, hvis jeg skal anbefale noget så vil jeg klart anbefale coilovers på en justerbar QA1 dæmper istedet for en monospring, fordelene er mange, bla mere frihøjde(ingen problemer med synsmanden) individuel justering af hårhed samt nem justering af rideheight.
Monosprings kan godt give bilen en 'hoppende ' fornemmelse, hvis det er rigtigt fine køreegenskaber du er efter så ska du have et sæt coilovers og et sæt af de nye aluminiums a-arme med offset tværpind de ændrer på bilens roll-center og giver bedre kontol over camber og caster settings.
Jeg har desværre ikke en kulfiberfjeder til fronten på lager, hvis jeg skal anbefale noget så vil jeg klart anbefale coilovers på en justerbar QA1 dæmper istedet for en monospring, fordelene er mange, bla mere frihøjde(ingen problemer med synsmanden) individuel justering af hårhed samt nem justering af rideheight.
Monosprings kan godt give bilen en 'hoppende ' fornemmelse, hvis det er rigtigt fine køreegenskaber du er efter så ska du have et sæt coilovers og et sæt af de nye aluminiums a-arme med offset tværpind de ændrer på bilens roll-center og giver bedre kontol over camber og caster settings.