Er den vette fra klubben?

Alm. snak
Lars #510

Er den vette fra klubben?

Indlægaf Lars #510 » 1. jun 2006, 19:24

Kan se der er Svenske plader...mindes en rød C5 på svenske plader i klubben...

ccc-1101

Re: Er den vette fra klubben?

Indlægaf ccc-1101 » 1. jun 2006, 20:00

Hej Lars.  

Hvordan kan du se at det svenske plader på det billede?????????? 

MVH Dan

Gæst

Indlægaf Gæst » 1. jun 2006, 22:59

Efter nummerpladen at dømme kunne det være John's som har nummer XHD 726.

Det håber jeg dog ikke. Er alt ok John ?

Hilsen Thomas

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 1. jun 2006, 23:37

Har photoshoppet lidt rundt, tør godt med 90% sikker at sige det er Johns C5...Nogen der ved om han er OK? Billedet er taget i weekenden i kbh...

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 2. jun 2006, 00:48

Godt at høre at du er forholdsvis ok!!

..men hvordan er det rent teknisk sket at stolpen er kommet den vej ind i bilen....Sidelæns eller hvordan? 

(udmeldt) C3

Indlægaf (udmeldt) C3 » 2. jun 2006, 01:00

Hej Lars,

Hvordan er dette billede egentlig tilvejebragt? Jeg har selv taget et par billeder af uheldet - men kunne ikke drømme om at sætte dem på nettet uden Johns udtrykkelige samtykke.

C3  

Gæst

Indlægaf Gæst » 2. jun 2006, 01:14

Ja vi undres også mht. 'offentliggørelsen' af billedet. Man behøver åbenbart ikke være kongelig for at få en paparazzi på halsen. 

Vette tanker til dig John

Lars og Tina

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 2. jun 2006, 10:17

Fik en billedet besked på telefonen af en Corvette der var skadet, fik samtidigt at vide af mine kammerat der tog billedet at der ikke havde været nogen kvæstet, så ville bare høre om det var en fra klubben der havde været uheldig!

Jammen C3 så sover du vel bare SÅ meget bedre en mig om natten eller hva?

Mener nu hverken det er paparazzi eller lign!

Men fair nok! Heer. Admin. vil du være venlig at slette billedet fra denne side, da men jo ikke selv har mulighed for at rette i postede tråde.

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 2. jun 2006, 15:02

hmm. Men nu vidste jeg jo ikke om det var en fra klubben!?!

Jeez..Har skrevet en undskyldning til John og bedt web masteren fjerne 'Muhammed corvetten'

Christian kan du så ikke bare spille overrasket når John fortæller dig at hans bil er ødelagt? /-:

Lars #510

Indlægaf Lars #510 » 2. jun 2006, 16:24

Helt objektivt CC..slap af....

Jeg mener hverken mig eller min kammerat er syge eller respektløse!!! ( men tak for det ellers....)

Der sidder ikke nogen fast klemt i bilen, det er kun materialle skader. Kunen det derimod ikke tolkes som hensynsfuldt NETOP at spørge til et medlem, når man modtager et billede, af noget man har en ide kunne omhandle en fra CCD...

Men ska da ellers lige love gor i får kørt moralkodex-kanonen i stilling, håber SELV i kan holde stilen.

Lad mig endnu engang slå fast, at jeg postede et billede, jeg modtog, og var bekymret og nyssgerig omkring at det KUNNE være en medlems bil. 

Har som sagt sendt en udskyldnig til Johan, og fået billedet fjernet. Lysten til at bruge dette forum bliver mindre og mindre hver gang med besøger det. Ingen svare på nogle tråde (med mindre de kan få lov at prædike lidt....), alle vogter over hvad andre mener, og der generelt mest snak om de samme ting hele tiden. ( front nr plade, hvilken kab over and over).

Tilbage til "Generelt forum"