'Alert Alert' til alle medlemmer!!!

Alm. snak
Gæst

'Alert Alert' til alle medlemmer!!!

Indlægaf Gæst » 10. maj 2006, 01:30

Nu bliver jeg desværre nødt til at reagere på en konstruktiv måde, og det ved hjælp af vores hjemmeside! Jeg har igennem mere end 20 år arbejdet med amerikanerbiler samt 12 år med restaurering og salg af corvetter, og det med stor fornøjelse. Jeg har forsynet 21 danskere med corvetter fra 1963-70, alle mere eller mindre aktiv i CCD. Jeg er selv meget stolt af at være medlem af klubben, men har desværre ikke tid til de helt store aktiviteter i CCD pga mit arbejde hvor jeg rejser meget. Det meste af min fritid bruger jeg på min nye garage (udstilling) i Brande hvor jeg bor. Jeg har netop indkøbt 7 meget flotte corvetter cab. (C3 - 68,69,70) til min nye udstilling/salgslokaler. Jeg har aldrig fået klager eller reklamationer af nogen art undtagen en herre jeg handlede med d. 13-10-2002. Hans navn er Allan Kiel som mange af jer sikkert kender eller har hørt om. Han købte en 70`corvette cab. hvor jeg fik en 75`pest ramt coupe i bytte (til 50000,-). Han blev lovet en gearknop til bilen men jeg kunne desværre ikke skaffe den! Jeg tilbød manden at betale for den hvis han selv kunne skaffe den, men nej det var ikke godt nok til herren! Jeg er siden hen blev forfulgt af bagtale og dårlige rygter af denne mand / barn, hvilket er ved at være et ret irriterende problem. Jeg har så sent som idag talt med en af mine sælgere i USA ved navn Tim Rose. Han var meget nervøs for om hans penge kom ind på hans konto samme dag! Tim havde netop talt med Allan Kiel og fået at vide at Frank Hansen (mig) var en af de største svindlere i branchen og ikke var til at stole på og havde solgt gamle rådne mustanger til intet vidende danskere! Det er på sin vis rigtig nok, jeg har rent faktisk solgt mere end 25 mustanger og en 67 Shelby GT 500. Jeg har altid forsøgt at være så åben over for folk som over hovedet muligt, hvilket også har givet mig mange gengangere i kundekredsen. Jeg vil bare ikke finde mig i personer som Allan Kiel, som på sådan en svinsk måde prøver at erhverve sig en bil. Jeg er normalt ikke en person som giver mig til udtryk på denne måde, men der er grænser. Der hvor jeg kommer fra opfører man sig ikke på den måde! Jeg fostår ikke at en person som Allan Kiel kan varetage CCD´s interesser! Hvis nogen har spørgsmål eller i tvivl om mine udsagn er i meget velkommen til at kontakte mig, alt hvad jeg skrevet er fuldt dokumenteret. Jeg håber alle der har lyst til at besøge min nye udstilling i Brande (åbner om ca 1½ måned) kommer og kigger/køber eller får en god 'vette talk'. kig også ind på min kommende hjemmeside www.extrememachines.dk
Trods det lidt kedelige indslag, ha det godt allesammen! Mvh Frank Hansen

Gæst

Re: 'Alert Alert' til alle medlemmer!!!

Indlægaf Gæst » 10. maj 2006, 10:09

Er der ikke noget med at man ikke må komme med den slags udtalelser???
Måske er der en advokat der kan hjælpe dig med den slags.....
Sådan en må vi da have i klubben...

Såvidt jeg mener at det under straf forbudt at kalde folk svindlere, uden man er fundet skyldig i svindel, -det hedder vist bagvaskelse....

Der er jo flere politikere der er blevet dømt for en lidt for hurtig udtalelse.....
-Og har måttet lægge kassen for det...

Jeg vil råde dig til at tale med en advokat, før du gør yderligere, så du ved hvilke legale midler du har til rådighed.

Det kan også være en fordel ikke at diskutere sagen videre her, før du har talt med advokaten, idet der kan være nogle juridiske forhold, som gøre at ikke kan gøre krav gældende, hvis du diskuterer sagen offentligt....

just my 2 cent....

Allan#271

Re: 'Alert Alert' til alle medlemmer!!!

Indlægaf Allan#271 » 11. maj 2006, 20:32

Franke du min ven.........

Du lyder som en presset mand , er det sandt ? Eller er der ligeså meget løgn idet også ? Ærgeligt at du ikke blander dig noget mere i forummet . Det er jo en yderst intr. roman du fremlægger . Sidste indlæg fra din side , bad jeg dig om at kontakte mig ,hvis du ville mig noget . Dette står naturligvis stadig ved magt , ligesom din såkaldte troværdighed om at holde sit ord overfor De personer du handler biler med burde...........Med hensyn til om det var 70 eller 75 vetten der var pest ramt ved jeg ikke , men det har du helt styr på . Gearknoppe snakken ? Spørg lige Malene måske det dæmre bedre for hende . Tim Rose ...Beklager men at du skulle være en af de største svindlere i branchen ,solgt gamle rådne mustanger til intet vidende dansker , må være din egen opfattelse . Men at du har solgt biler med manglende dele/aftaler taler for sig selv i denne tråd

CCD , og hvad jeg gør udover har intet med hinanden at gøre . Som medlem har du stemmeret , brug den kære ven

Jeg har ingen intr. i at forsætte denne tråd over for dig franke , venligst kontakt Allan  #271 , Brian #432 , Søren # 380 og Åge # 296 Så kan vi I fællesskab prøve at rette op på dit skræntende ry , og hop så lige ned fra Malene`s knæ og stop piveriet

OG SÅ TIL HYGGEN.............

www.alert-alert.dk Til Alle .Kig ind på min kommende hjemmeside . Jeg har lige svinet 7 MEGET grimme bilsælgere til, og jeg har rent faktisk flere der vender tilbage . Jeg finder mig ikke i tilfredse kunder. De findes ikke det sted jeg kommer fra. Jeg forsøger altid at være så lukket som muligt

Vettesmil Allan    allan.keil@club-corvette.dk    TLF. 22357979

Tilbage til "Generelt forum"