Tilmelding til forårsmønstring skal ske til vores formand, det står der inde på træfkalenderen. Men har mailet ham for at tilmelde mig og Sara og tilmed anmodet om en kvittering for at den er læst, men intet svar. Har derfor ringet til ham, men intet svar...???
Sidste frist var igår, søndag d. 7 maj.
Vil meget gerne deltage, men hvad gør jeg så for at tilmelde mig???
Zean
Forårsmønstring Vest
Re: Forårsmønstring Vest
Vi sendte dette til Niels d.1.maj, og har heller ikke modtaget noget svar fra ham.?!?
Hej Niels.
Vi vil gerne tilmelde os forårsmønstring vest (kun lørdag)
Vi vil egentlig gerne tilmelde os til spisning, men Joan kan ikke lide fisk, så er det muligt at hun kan få noget andet end fiskebuffet.? Hvis ja, så vil vi gerne have en gange fiskebuffet og en gang andet.! :-)
Med venlig hilsen
Joan & Thomas Olesen 'lysmand' # 461
Phone: +45 9752 8433
E-mail: lysmand@privat.dk
Hej Niels.
Vi vil gerne tilmelde os forårsmønstring vest (kun lørdag)
Vi vil egentlig gerne tilmelde os til spisning, men Joan kan ikke lide fisk, så er det muligt at hun kan få noget andet end fiskebuffet.? Hvis ja, så vil vi gerne have en gange fiskebuffet og en gang andet.! :-)
Med venlig hilsen
Joan & Thomas Olesen 'lysmand' # 461
Phone: +45 9752 8433
E-mail: lysmand@privat.dk
-
Re: Forårsmønstring Vest
Der er vist en fejl i Niels' email adresse på invitationen! Der skal være en bindestreg mellem club og corvette. Den generiske email adresse for bestyrelsesmedlemmerne er 'NN'@club-corvette.dk, hvor 'NN' kan erstattes af president, treasurer m.m.
Vettehilsen
Claus
Vettehilsen
Claus