Hej -
Jeg får lyst til at begynde på et nyt stykke papir vedr. denne gode diskussion.Det er egentlig helt flot at vi kan diskutere et sådant emne.Det var der slet ikke før i tiden.om en klub skal støtte medlemmernes ture til det ene og det andet kan diskuteres.Jeg er nok af den gamle skole hvor vi selv betaler.På Roskilde Ring fik vi kun tilskuddet fordi der var betalende tilskuere.Og det var kun os vest for de hyggelige færger.I dag mener jeg ikke at Sjællænderne får nogetsomhelst for at køre løb på f.eks Jyllandsring og Djurslandsring.
Var det evt. noget vi kunne tage en afstemning om.Det vil jo helt klart være en form for skævtrækning medlemmerne iblandt - - og selvfølgelig være et kærkomment tilskud til Jylland og Fyn.
Men - jeg vil stadig hævde at det rigtigste er at vi selv hæfter for oplevelserne.Igen en indstilling fra fortiden.
Vettehilsner fra - - Lauge
Klubtilskud
Re: Klubtilskud
Hej Lauge.
Jeg er i store træk meget enig med dig i at vi selv kan betale for det hele, men omvendt, der hvor det hele startede var at vi kunne give et tilskud til sjællænderne som vil til jylland og omvendt, mere som et forslag på at samle klubben, så det netop ikke er øst og vest. Jeg synes vi er ude på et sidespor, når vi begynder at dele penge ud til alt hvad der foregår i klubben, dermed ikke sagt at kassen skal lukkes for alt hvad der foregår.
Et andet forslag var at få storebælt som klubsponsor, så vores dejlige corvetter kan fræse frem og tilbage ganske gratis. :-)
Jeg har tænkt meget over det hele og hvis I mener jeg skal melde mig ind i bestyrelsen, fordi jeg åbner min mund, så melder jeg mig gerne ind, men håb ikke at I jeg lukker munden af den grund.? :-)
I disse dage burde alle vide at der er ydringsfrihed i DK og det kan da godt være jeg har ramt noget personligt hos nogle, men jeg har min mening og det er helt sikkert ikke den samme som alle andres, heldigvis for det.
Lad os nu få noget forår, så vi ikke skal side indendørs og mundhugge.!
Op med humøret.!!!!!!!!!!!!!!
Mvh Thomas..
Jeg er i store træk meget enig med dig i at vi selv kan betale for det hele, men omvendt, der hvor det hele startede var at vi kunne give et tilskud til sjællænderne som vil til jylland og omvendt, mere som et forslag på at samle klubben, så det netop ikke er øst og vest. Jeg synes vi er ude på et sidespor, når vi begynder at dele penge ud til alt hvad der foregår i klubben, dermed ikke sagt at kassen skal lukkes for alt hvad der foregår.
Et andet forslag var at få storebælt som klubsponsor, så vores dejlige corvetter kan fræse frem og tilbage ganske gratis. :-)
Jeg har tænkt meget over det hele og hvis I mener jeg skal melde mig ind i bestyrelsen, fordi jeg åbner min mund, så melder jeg mig gerne ind, men håb ikke at I jeg lukker munden af den grund.? :-)
I disse dage burde alle vide at der er ydringsfrihed i DK og det kan da godt være jeg har ramt noget personligt hos nogle, men jeg har min mening og det er helt sikkert ikke den samme som alle andres, heldigvis for det.
Lad os nu få noget forår, så vi ikke skal side indendørs og mundhugge.!
Op med humøret.!!!!!!!!!!!!!!
Mvh Thomas..