forårs tilbus og ' en ordentlig smøre'

Alm. snak
Sussi #556

forårs tilbus og ' en ordentlig smøre'

Indlægaf Sussi #556 » 2. mar 2006, 01:39

man skal jo som nyt medlem af en forening være varsom med at stikke snuden for langt frem, men smittet af den hjælpsomhed der er blandt foreningens medlemmer, tør jeg godtt forsøge alligevel.

Jeg er Gummimand i en større vognmandsforretning i Svebølle(mellem Kalundborg og Holbæk) Jeg skulle i dag afgive en større ordre på lastvogns dæk til Goodyear. i den forbindelse  fik jeg forhandlet mig frem til -50% på goodyer dæk i Corvettestørelser dvs. at feks. 255/60 x15 gt+4 kan jeg skaffe til ca.900,- incl. moms. det er lidt mere end daekonline, men billigere end de fleste værksteder, til gengæld vil jeg være behjælpelig med montering.

da jeg råder over 18 meter smøregrav,  og det er jo ikke er alle der har den mulighed hjemme,  tænkte jeg  om det kunne være en ide at arrangere en forårs klargøring, hvor man kunne skifte olie/filtre, dæk, bremser mm. blot man selv medbringer olie/filtre -div.dele

hvis nogen vil oplyse hvilken type olie der køres på, vil jeg gerne prøve at forhandle med Castrol som er firmaets leverandør af smøremidler, om de har noget tilsvarende til en fornuftig pris.

hvis det har interresse er jeg gerne den der køber en pose rundstykker og åbner porten en lørdag formiddag i april eller maj (eks. 8/4)

mvh. Chr.

Gæst

Re: forårs tilbus og ' en ordentlig smøre'

Indlægaf Gæst » 2. mar 2006, 10:15

Det er super flot Christian, tak for et godt og venligt initiativ.

Hilsen Thomas

Gæst

Indlægaf Gæst » 2. mar 2006, 10:54

Hej Christian - -

Flot initiativ - - tak for din indsats.

Hvis jeg så ellers kunne sætte Corvetten i flyvegear - og undgå tælleapparaterne på broen - - - ja - så ville alt jo bare være dejligt.

Mange hilsner fra Fyn - Lauge/444

Kenneth Hansen

Indlægaf Kenneth Hansen » 2. mar 2006, 19:03

Hej Christian

Du skal ikke tage dig af alle dem som bor langt fra dig ;-), det er jo rart med et medlem som bor lige rundt om hjørnet.

Hilsen Kenneth Hansen

Gæst

Indlægaf Gæst » 3. mar 2006, 08:59

Hey Christian!

Rigtig flot initiativ der...

Er du hos JR.?

Tilbage til "Generelt forum"