Leveringstid fra Ecklers.

Alm. snak
Gæst

Leveringstid fra Ecklers.

Indlægaf Gæst » 27. feb 2006, 18:30

Hvor lang tid skal man ca. regne med der går, når man bestiller varer inden de kommer .Og hvor store omkostninger løber der ca.på.

Hilsen Hauberg.

Lars #510

Re: Leveringstid fra Ecklers.

Indlægaf Lars #510 » 27. feb 2006, 18:42

Plejer at tage en uge for mig...har det gjort de sidste 3 gange, alle indenfor de sidste 2 måneder.

Du kan også vælge en billigere metode, der tager 2-3 uger.

Alle Ecklers vare sendes med Fed-ex-

Prisen afhænger af volumen/vægt...Men hvis det kan hjælpe gav jeg sidst 80 dollars for en kasse på 4 kilo, på størrelse med 2 skotøjæsker. 1 uges leverings tid inkl told behandling

Great White

Indlægaf Great White » 27. feb 2006, 23:35

Hej Hauberg,

Jeg talte lige med Sharon i dag, jeg sendte en ordre forrige fredag, men et varenummer var i restordre 5 - 10 dage sagde hun - forrige fredag.

Jeg var i mellemtiden kommet i tanke om et lille tillæg til ordren, og bestilte det i fredags.

Det viste sig at der 5 - 10 dage var blevet til yderligere en måned !

Jeg bad hende via mail om at sende det hun kunne levere nu og så sende restordren når det var på lager.

Så vidt jeg forstod skulle jeg forvente at det pakkes i løbet af denne uge og afgår fra Ecklers til forsendelse om mandagen, og så taget det kun 3 dage til DK, når først Fed - Ex har fingre i pakken, iflg Sharon, så alt afhængig af bestillingstidspunktet ; ca en uge - hvis de har det på lager.

Mvh Great White/475/Jørn

Gæst

Indlægaf Gæst » 28. feb 2006, 17:37

Tak for de hurtige svar. Jeg vil bestille med det samme.

Venligst Hauberg #546

Tilbage til "Generelt forum"