Det kan godt betale sig at klage over afgift, har jeg lige fundet ud af. Skat ville ha 37000 kr til at starte med men efter at jeg har klaget 2 gange slap jeg med en afgift på 29383. Ha... Til dig SMIPE, tak for hjælpen. Har også fået kvadratisk nr plade foran. Så det kører bare. Nu venter jeg, som alle jer andre, på lidt varme og sommer så jeg kan komme ud og trille lidt.
hilsen Lene
sådan der :o)
Re: sådan der :o)
Hej Smeily
Jeg kan se på din profil at du fik plader på i juli 2005 - er det først nu at afgiften endelig er faldet på plads??
Jeg kan se på din profil at du fik plader på i juli 2005 - er det først nu at afgiften endelig er faldet på plads??
Hey Lene..!
Lyder rigtig fedt og det viser jo bare at det ik kan 'betale' sig helt ukritisk bare at betale. Et par frimærker og et par telefonsamtaler er hurtigt tjent hjem.
Godd luck og god sommer
Henrik 'hunterforce'
Lyder rigtig fedt og det viser jo bare at det ik kan 'betale' sig helt ukritisk bare at betale. Et par frimærker og et par telefonsamtaler er hurtigt tjent hjem.
Godd luck og god sommer
Henrik 'hunterforce'
Til Bankmand. Ja der er rigtigt at jeg fik plader på i juli men der er sket en del personlige ting der har gjort at den endlige afgift først er på plads nu. Så det føles ekstra dejligt at tingene nu er på plads.
hilsen lene
hilsen lene