Alm. snak
Lysmand

Indlægaf Lysmand » 25. feb 2006, 21:37

Nu hvor man læser i CCD at vi har fået utrolige mange nye medlemmer i klubben, så synes jeg vi skulle have gang i denne tråd igen.

Det er drønærgeligt at man ikke kan få lov til at se de mange fine Corvetter som står derude i det danske land, så vil I ikke skyde et billede af jeres fine vette og lægge dem ind under jeres profil.?

Jeg går engang imellem igennem vores galleri og udover der er en mustang midt i det hele, så er det rigtig godt at se de mange fine biler.! Er der nogle derude som har prøvet at sætte sine billeder ind uden succes, er det fordi billedet er for stort og hos os skal vi prøve 2 gange inden det virker.

Mvh Thomas..

PS. Undskyld Bankmand, det er en rigtig fin mustang du har, men din corvette burde komme først på en corvette hjemmeside.!! c',)

Bankmand

Re: Profil

Indlægaf Bankmand » 25. feb 2006, 23:00

Jeg kan ikke være mere enig - få nu smidt nogle billeder ind på profilen, OG måske også en emailadresse, så man via profilen kan maile til vedkommende...

Ska nok ændre profilen Thomas, så snart vejret tillade at få tage nogle nye billeder af Vetten ;-)

/Claus

Sussi #556

Indlægaf Sussi #556 » 26. feb 2006, 18:17

ville utroligt gerne lægge nogle billeder ind, men kan ikke finde ud af at komme under 1 kb alle mine er af en aller anden grund 1,63 har brugt meget tid på at prøve, venter at få en 'nørd' i huset snarest, så skal det nok lykkes

Christian #556

Sussi #556

Indlægaf Sussi #556 » 26. feb 2006, 22:18

så er der billeder på min profil

tak til Claus / bankmand

hilsen Chr.#556

Tilbage til "Generelt forum"