Indbydelse til Rullefelt - Øst.

Alm. snak
(udmeldt) C3

Indbydelse til Rullefelt - Øst.

Indlægaf (udmeldt) C3 » 25. feb 2006, 14:39

Denne skulle egentlig have været bragt i CCD nyt - 1, men I får den her:

Indbydelse til rullefeltdag, 2006.

Lørdag den 22. april fra kl. 10:00, Peugeot i Køge,

Tangmosevej 95, 4600 Køge. Pris 250.- ( heraf giver CCD de 50.- ).

Forudsætning min. 10 tilmeldte biler, maximum 15 biler. ( De første 15 tilmeldinger gælder hvis der bliver overtegnet ).

Klubbens medlemmer indbydes hermed til at få målt effekten af sine biler. Arrangementet vil forløbe nogenlunde som i Slagelse i efteråret 2004. Se en nærmere beskrivelse i CCD nyt 4/2004. http://www.club-corvette.dk/pdf/2004-04.pdf

Tilmelding sker til min private mailadresse som kan ses i medlemsfortegnelsen, medlem #361.

Venligst angiv flg. oplysninger om dig og din bil, der vil blive bragt et skema i CCD nyt ligesom i 2004 med flg. oplysninger:

Fornavn, medl. nummer, bilens årg., slagvol. ( i cui ), MAN/AUT, oplyst eller forventet effekt på kobling, evt. tuningsudstyr, herunder motorfabrikat hvis det ikke er en GM bygget motor ( Merlin, Furious el.lign. ). ( Se tabellen i nævnte artikel ).

Betaling af 200.- sker til klubbens kontonummer 0570-0000162884, senest den 3. april.

Deltagerliste med ?tilmeldingsnummer? udsendes til de tilmeldte før arrangementet.

Der regnes ca. 20 min. Pr. bil, så hvis du ikke vil overvære det hele er det ok at møde i forhold til tilmeldingsnummer. Hvis du ønsker en særlig mødetid, så angiv det i mailen.

Peugeot giver kaffe, the etc. men ingen sandwiches. Tag evt. noget med selv.

Hvis nogen vil tage et par billeder under arrangementet og stille dem til rådighed for klubbens medlemmer er det velkomment.

På klubbens vegne

C3/Jan #361.

(udmeldt) C3

Re: Indbydelse til Rullefelt - Øst.

Indlægaf (udmeldt) C3 » 25. feb 2006, 20:06

Jeg glæder mig selv til at se hvad denne 'Devil' kaster af sig i praksis. *S*

C3

Tilbage til "Generelt forum"