Jeps, jeg har osse modtaget det og bladrede det straks igennem - ny redaktør osv., hvordan har han klaret opgaven???
Det har du klaret flot, David, dejlig når stafetten går videre til én som bare spurter deruda'
Så - CCD eller CDD, flot ser det ud..... :o)
CCD-nyt :o)
Re: CCD-nyt :o)
Tak for roserne, men det er only the beginning..... Har lige scoret et billigt kodak 560 digitalt spejlrefleks kamara på ebay, det kostede oprindeligt 25000 dollars men gik for 500, det kan man da kalde afskrivning, men det skulle kunne tage billeder med en fantastisk dybde, vi får se.
Husk at indlæg præmieres med caps og billede på forsiden !
Husk at indlæg præmieres med caps og billede på forsiden !
-
Re: CCD-nyt :o)
Hey David
Som der er blevet sagt, så er det et nejs stykke arbejde med det blad som der er blevet lavet, og ang. dit kamera, så tror jeg at du bliver meget glad for det, jeg har købt et digitalt spejlreflex, det er bare monster hurtigt samlignet med 'alm' digitale kameraer.
Tillykke og tak ;-)
Hilsen Kenneth
Som der er blevet sagt, så er det et nejs stykke arbejde med det blad som der er blevet lavet, og ang. dit kamera, så tror jeg at du bliver meget glad for det, jeg har købt et digitalt spejlreflex, det er bare monster hurtigt samlignet med 'alm' digitale kameraer.
Tillykke og tak ;-)
Hilsen Kenneth