ecklers katalog

Alm. snak
kurt T H

ecklers katalog

Indlægaf kurt T H » 23. feb 2006, 23:24

Er der nogen der har fået kataloger fra ecklers , kan man ikke få det store mere jeg har fået nogle små med c1-c4 c5 mangler c2 og c3 der er heller ikke så mange ting i de små kataloger.

Bygmand

Re: ecklers katalog

Indlægaf Bygmand » 24. feb 2006, 00:09

hej Kurt T H

det er vist ikke noget man bare lige får, altså kataloger fra Ecklers, jeg har nu 2 gange bestilt et katalog, men ingen reaktion.

Det er faktisk meget rart med et sådant katalog, for så behøver man ikke at side ved den skærm hele tiden, det kan man også blive træt af.

Skal faktisk selv snart til at bestille nogle stumper, er lidt i tvivl om det er Ecklers man skal handle med, det er da ikke specielt kundevenligt ikke at reagere på en henvendelse. Har dog det indtryk at flere medlemmer handler der, måske er der nogle der lige vil komme på banen og fortælle hvorfor.

Mvh Jørn

Gæst

Indlægaf Gæst » 24. feb 2006, 03:33

Hej

Jeg skriver fra usa og jeg powershoppede ved sharon ecklers igar
Der laves kun de mindre kataloger og der er ikke flere store (jeg fik de to sidste)
Faktisk ser det ikke ud til at gaa alt for godt for ecklers p[ den okonomiske side

MVH

Gæst

Indlægaf Gæst » 24. feb 2006, 23:13

Vi er et par stykker som lige har modtaget div. dele fra Ecklers. Desværre manglede der ca. 3-4 af de stumper som vi havde bestilt :-( I øvrigt havde de skrevet at der var vedlagt 2. stk kataloger? men der var ingen i kassen. Jeg har nævnt det før -elendig kundeservice.

Vh. Tomas

Tilbage til "Generelt forum"