Hjemmesiden nede

Alm. snak
Piet

Hjemmesiden nede

Indlægaf Piet » 15. feb 2006, 18:23

Jeg har i et stykke tid nu brugt et større og supercool Corvetteforum i USA, for nyelig har jeg registreret mig på det og jeg har i min profil lagt et link til billederne af min bil på denne hjemmeside, jeg er pt temmeligt aktiv derinde og har en masse gode diskussioner og emner oppe.Da jeg vågnede i morges var min PM mailbox på usa forummet fyldt dvs mere end 50 beskeder på 1dag. det var stort set alle sammen fra folk som spurgte efter et nyt link  under min profil fordi der var så mange som havde snakket om min bil og de kunne jo se at siden med billderne på var nede !!!

Jeg blev lidt klam om ørerne da det gik op for mig at måske grunden til at siden har været nede kan være fordi der har været alt for voldsom trafik på den, og at det  kunne være min skyld, jeg har nu ændret min signatur på forummet og  der er et USA forummedlem som selv har hostet billederne (skøre amerikanere)Ville være glad hvis webmaster kune undersøge om det evt kunen have noget med downtimen at gøre, hvis ja så beklager jeg meget.

JJ

Re: Hjemmesiden nede

Indlægaf JJ » 15. feb 2006, 21:06

Hej Piet

Jeg tror ikke det har noget med det at gøre, men kan heller ikke udelukke det.
Det er mange brugere på corvetteforum.com, hvis det er den du snakker om, hvormange der så har klikket herind er svært at sige. Der er pt. ingen statistik på siden her, så jeg kan ikke se hvormange hits der har været fra usa.

Siden med billeder er i den tunge ende, så det er fint du også har fundet et andet sted at have billederne liggende.

Jeg kan anbefale http://www.photobucket.com/ til billeder.

Tilbage til "Generelt forum"