Indenfor overskuelig fremtid skal jeg ha lakeret min Corvette..det er der jo i sig selv ikke noget problem i..
Men mit spørgsmål er så, om vi her i klubben bruger nogle 'udvalgte' malere som har særligt kendskab til Corvetter og Corvette-farver...
Jeg har den originale farvekode så han skal ikke til selv at lede i farvekor osv osv..
Nyd snevejret, lav nogle snemand og tænkt på at det snart er forår så vi kan komme 'på gaden'
HK 'hunterforce'
Lakering af Corvetten
Re: Lakering af Corvetten
Hej 'hunterforce'
Nu er det jo desværre sådan, at man ikke kan se hvem disse aliasnavne tilhører, så vidt jeg ved. Men jeg 'fornemmer' at du bor på sjælland? så prøv at gå ind i GALLERIET og find 'finnray' han kan vist det der malersjov
Mvh
Allan
Nu er det jo desværre sådan, at man ikke kan se hvem disse aliasnavne tilhører, så vidt jeg ved. Men jeg 'fornemmer' at du bor på sjælland? så prøv at gå ind i GALLERIET og find 'finnray' han kan vist det der malersjov
Mvh
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Finn har malet min 66, du er velkommen til at ringe eller kigge forbi for at se hvordan det ser ud.
Hilsen Thomas, 29999229
Hilsen Thomas, 29999229
Hej Hunterforce
Vi er også med på at finde en dygtig maler til vores Vette i Le Mans Blue her i løbet af foråret.
Hilsen Ilse
Vi er også med på at finde en dygtig maler til vores Vette i Le Mans Blue her i løbet af foråret.
Hilsen Ilse