Nu har jeg kigget mig lidt omkring og forespurgt på gearkasser.
Keisler gav en meget fornuftig pris på en 5 trins.
Men som forhandlingerne skred frem, og de fandt ud af at jeg ville have et 'komplet kit' - steg prisen til ca. US$ 4500.
Alene fragten skønnede de til US$ 1000.
Så har jeg kigget lidt videre og fundet denne side: http://www.5speeds.com/newm22.html
De sælger nyfremstillede Munchie gearkasser til en overkommelig pris, samt løsdele der kan betales.
Fragten har jeg dog ikke spurgt efter, endnu.
Hvad gør i andre når i skal have tunge dele hjem fra US.
Og hvad vil i foreslå som den bedste løsning, hvis gearkassen skal skiftes ?
Gearkasse
-
Re: Gearkasse
1000 $ for at sende en gearkasse over Atlanten lyder lidt voldsomt. Må være luftfragt? Man kan jo få en hel bil sendt over for (næsten) den pris. Hvis du ikke har travlt ville en god løsning være at få smidt den i bagagerummet på en bil der skal over med skib.
C3
C3
Jeg har en 68 Targa, som skal hjem fra Clayton-CA, der kan du sikkert godt 'købe' lidt plads i containeren ;-)
Claus - bankmand@privat.dk
Claus - bankmand@privat.dk
Hvorfor er den så dyr ved ecklers koster en 5 trins gearkasse 1995,99 us $ + 459 us$ for hurst skift - vores procenter ved ecklers jeg kigger selv efter 5 trins gearkasee
mvh kurt t h
mvh kurt t h
Jeg vil sige det afhænger af behovet og budgettet, Richmond laver nogle gode 3-4-5-6 trins gearkasser, Jerico eller Lenco hvis det er til race. Richmond 5 el. sekstrins er min favorit, de er nemme at arbejde med hvis noget går galt og giver en lidt sløv Corvette en helt ny personlighed!