Hej Alle
Jeg har i går onsdag, sammen med min kollega Thomas, haft den udsøgte fornøjelse at hente min og konens vette hos David. Vi har købt en ny 383 motor og David har været mand for at sætte den i. Efter en stund at have talt om de forbedringer som skulle laves, var det tid til at tage afsked. David kom dog lige med den kommentar, at 'når nu du kommer hjem og har kørt en tur, så lav lige et indlæg på vores forum. Jeg var kæk og sagde at den nok røg direkte i garagen, for vi har ingen plader til bilen endnu, meeenn, da vi satte bilen af måtte jeg alligevel ha´en lille tur;-).
Da jeg kom tilbage, spurgte jeg konen, om ikke også hun ville have en tur, men hun takkede pænt nej, så okay, så nappede jeg lige en tur mere, og kollegaen skulle også lige med. Jeg må sige at det ser ud til at denne 'lille' maskine kommer til at bringe mange smil på vores løber til næste sommer, for der er en del mere krudt i denne maskine end i vores gamle ;-)
Så det jeg egentligt vil sige er...................
TAK DAVID - for en fed service ved købet af motoren, og servicen med ilægning DET VAR BARE KANON!!!
Endnu engang tak fra Jette og Kenneth
Ny motor fra troldmanden David
-
Re: Ny motor fra troldmanden David
Hej igen
Hæ hæ Sættenissen har været der, det er selvfølgeligt på vores læber og ikke på vores løber smilet vil være hele den næste sommer.
Hilsen Kenneth
Hæ hæ Sættenissen har været der, det er selvfølgeligt på vores læber og ikke på vores løber smilet vil være hele den næste sommer.
Hilsen Kenneth