Ud og køre med de fine..............

Alm. snak
usa1#137-841

Ud og køre med de fine..............

Indlægaf usa1#137-841 » 11. okt 2005, 12:01

Jeg kom luskende med 130 hjem ad Helsingørmotorvejen fredag aften.

Jeg ser en stor amerikanerbil nærme sig bagfra. Det viser sig at være en Buick cabrio med kluden nede. Den lægger sig helt op i bagenden på mig. Jeg undrer mig over at den ikke har nogen nummerplade foran.

Jeg vil lige vise ham hvad han er oppe imod, og fyrer den af. Han sakker stille og roligt bagud. Jeg trækker så ind til siden og venter på ham.

Da han kører udenom, er både chauffør og den uniformerede passaseger ved at flække af grin og viser mig tommelfingeren opad.

Da bilen er foran mig, opdager jeg hvorfor jeg ikke kunne se den forreste nummerplade.

Den var lille og sort. Og så var det KRONE 3, med Prins Henrik ved rattet.

Sjov oplevelse. Det var godt Ekstra Bladet ikke var i nærheden.

Hilsen Flemming usa1.

Christian #384

Re: Ud og køre med de fine..............

Indlægaf Christian #384 » 12. okt 2005, 00:00

Hej Flemming... Det er de mærkeligste oplevelser man kan komme ud for :-) Jeg holdt en dag og skulle til venstre på Rådhuspladsen, en gut springer ud af bilen der holder bagved... Og stikker hele krydderen ned i bilen og spørger om jeg ikke nok vil gi´ den noget 'mellemgas'. Det ønske får han selvfølgelig opfyldt, krydret med lidt hjulspin..... JA, den kan godt fedte lidt (selv om jeg ikke kører med vinterdæk på Vetten (You know who)). Det kan være dt hjælper lidt når jeg får byttet min 3:08 til 3:55.

PS. Håndholdt med 3:08 = ca. 7 sek. Golf RS32 = ca. 6,5 Så jeg er egentlig meget godt tilfreds selvom det ikke er Furios :-)

Gæst

Re: Ud og køre med de fine..............

Indlægaf Gæst » 14. okt 2005, 08:28

Wooow Chrsitian, det er da en flot 0-60 km/t tid og så håndholdt....... :-)

Tilbage til "Generelt forum"