ud og køre med de skøre

Alm. snak
Brugeravatar
Steffen

ud og køre med de skøre

Indlægaf Steffen » 10. okt 2005, 22:47

Så fik vi prøvet den sorte af:

0-60mile på 4,64

60ft 2,36

1/8mile 8,58 -90,8 mph

1/4mile 12,94 - 113,41 mph.

med 2 personer i bilen, og halv tank. Allerstørste problem er at få fat. Der var alt for meget hjulspin i starten. Kunne kun starte med ca. 1500 omd. og måtte tage gas af flere gange i 1.ste gear  Glæder mig til at prøve en bane med godt med klister på.

Måske kommer forsøget på video fra Jørgen? 

Piet

Re: ud og køre med de skøre

Indlægaf Piet » 11. okt 2005, 00:10

Så både udprint og videoen idag Steffen, den rykker godt den lille sorte, du kører den en anelse for langt ud i 2 gear og mister lidt der men ellers ser det godt ud, respekt . ingen tvivl om den motor & automatkasse er godt skruet sammen.

men dmn du har en lav gearing din topfart er ca 185kmt :)) jeg har været oppe på 245kmt og der kunne den stadig give lidt, vejen var dog ikke lang nok til at pine den helt ud

sjovt at se dit bedste run mod mit bedste, hvor kan man tydeligt se at jeg har en del at lære med at skifte gear hurtigere, og jeg kører den slet ikke ud i 3 før  den ryger i 4 :)  det ser ud til vi ligger  'neck to neck' hvor jeg er et splitsekund hurtigere på 1/8 og omvendt på 1/4 mile

Jeg overvejer kraftigt en 6trins Richmond med overdrive, hvilket jeg også vil tro du kunne nyde godt af, så du ikke skal køre med 4500rpm ved 100kmt :) skal også blive ganske sjovt at prøve med slicks (håber bagtøjet kan holde ) hvis vi er heldige kan vi nærme os Rommels 7.3  mit bedste run er 8 rent pt

Det skal blive kanon at køre mod dig  i Sverige til sommer :) godt jeg har hele vinteren til at lave forbedringer haha ..

david

Indlægaf david » 11. okt 2005, 00:16

Flot Steffen !

Gæst

Indlægaf Gæst » 11. okt 2005, 14:44

ja da, her er forsøget skal lige siges at dette er ikke den bedste tid vi fik lavet, dvs. tiden passer ikke til klip, og lidt tolmodighed til den er klar ca. et par min. 

Jørgen

PS. hvid nogle er intereseret, laves denne målling med udprint af bedste tider  prisen er 100,-kr. samt en hulens masse BENZIN

Tilbage til "Generelt forum"