Lovlig rockerklub

Alm. snak
Gæst

Lovlig rockerklub

Indlægaf Gæst » 8. jul 2015, 22:13

Danmarks eneste Rockerklub med tilladelse til at udstede "dummebøder" SKAT.dk Har lige udstedt sådan en "bøde" til mig?...

Min nyindkøbte Corvette blev toldsynet i 2007, og i papirerne går den 8,1 km/ltr. Der blev IKKE betalt reg.afgift af bilen dengang da tidligere ejer syntes det var for dyrt. Han har i mellemtiden haft den indregistreret i Tyskland gennem en klub i Flensburg. Nu har jeg købt bilen og fået den toldsynet igen, med krav om en ny dataerklering (550 euro)? Nu går bilen så åbentbart kun 7,6 km/ltr, med det resultat at ejerafgiften stiger fra sindssyge 4400,- 1/2 årligt til ENDNU MERE SINDSYGE 5550,- 1/2 årligt?. FOR SAMME BIL???????
Ja undskyld, jeg forstår ikke en skid?...

Synshallen siger, betal og se glad ud?. Ja, jeg betaler, men ser jeg glad ud? GU GØR JEG RØV!!!!!!

Vh. "Den nye SURE Corvette ejer fra Silkeborg?.

Frank1228
Indlæg: 21
Tilmeldt: 13. jul 2010, 09:21

Hej Svendsen Jeg har også fået

Indlægaf Frank1228 » 9. jul 2015, 07:52

Hej Svendsen
Jeg har også fået et medlemskab til klubben i fødselsgave i 1958 af mine søde forældre. Jeg tror, at vi er mange der har forsøgt at få nedsat vores kontingent uden held.
Jeg ville også hellere køre i Lamborghini Murcielago, men medlemsbetalingen til klubben skal jo betales først - derfor er jeg bare så glad for min gamle C5.
Tænk også på alle de dejlige velholdte nyasfalterede veje du kan køre på - når du har betalt dine afgifter + ejerafgiften.
Cheer up - and get out driving

Vettehilsen Frank1228 - med livslangt medlemskab af fælleskassen SKAT

Svendsen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. maj 2015, 07:47

Bataler skam min skat med

Indlægaf Svendsen » 9. jul 2015, 17:53

Bataler skam min skat med glæde? Men ens regler for alle tak, og frustrationen går egentlig mest på at SAMME BIL ændres 2300,-/årligt?. Hvorfor, Tja jeg ved det ikke????


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 96 gæster