Jeg har modtaget et par mails fra Matz, men jeg er ikke i stand til at hjælpe.
Han efterlyser historik og tidligere ejere på denne Corvette 1968. Er der andre der kan hjælpe? Jeg har naturligvis svaret Matz på disse mails, men ikke noget der hjælper ham. :noide:
Modtagne mails:
Hej
Jag har precis köpt en Corvette ?68 av en svensk som importerade den från Danmark i slutet av 2014. Den importerades till Danmark från Florida ca 2008-2009 (jag tror det var Klaus Pauls Automobiler). Finn Nordkap var den sista ägaren i Danmark men han ägde bilen endast ett kort tag och vet inget om den. Jag söker kontakt med den/de tidigare som har ägt bilen i Danmark så jag kan ställa lite spörsmål om vad som är gjort och inte. Känner någon igen bilen!? Se länk nedan. Tack på förhand.
Hej igen Allan
Jag kommer inte vidare med min research. Har ni inget i era filer med nedanstående reg nummer eller VIN? Det satt en "sticker" på bilen från Corvette Club Denmark så jag antar att det var en medlem hos er.
Registreringsnummer DT70112 eller DR74552. VIN 194378S418699.
Med vänlig hälsning / Best regards
Matz DeLay
info@hallandsasensvandrarhem.se
Efterlysning af Corvette 68 historik
Efterlysning af Corvette 68 historik
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej Matz. Samme problematik, som den
Hej Matz.
Samme problematik, som den du oplever, har jeg også været igennem. Tidligere og sandsynligvis også i dag kunne man kontakte rigspolitichefen i Danmark og få oplysninger om alle de forskellige nummerplade, der i tidens løb havde været brugt på en bil. Når man så skulle have fat i ejerne, kunne man ansøge om at få oplyst navnet på den tidligere ejer og få det, hvis man havde den tidligere ejers accept af det. På den måde kunne jeg få fat i de foregående 11 ejere af min bil ( desværre mangler jeg stadig 6 stk, samt ejere i USA ). På din mail adresse sender jeg billeder til dig af min korrespondence med Rigspolitichefen i Danmark.
Mvh lolk
Samme problematik, som den du oplever, har jeg også været igennem. Tidligere og sandsynligvis også i dag kunne man kontakte rigspolitichefen i Danmark og få oplysninger om alle de forskellige nummerplade, der i tidens løb havde været brugt på en bil. Når man så skulle have fat i ejerne, kunne man ansøge om at få oplyst navnet på den tidligere ejer og få det, hvis man havde den tidligere ejers accept af det. På den måde kunne jeg få fat i de foregående 11 ejere af min bil ( desværre mangler jeg stadig 6 stk, samt ejere i USA ). På din mail adresse sender jeg billeder til dig af min korrespondence med Rigspolitichefen i Danmark.
Mvh lolk