Dansk corvetteejer anholdt i Spanien....

Alm. snak
usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Dansk corvetteejer anholdt i Spanien....

Indlægaf usa1#137-841 » 17. apr 2003, 11:42

Dette kunne godt have været overskriften i dagens aviser.
Jeg holder i en rundkørsel i Fuengirola og venter på at komme frem, da en mega stor lastbil kører udenom mig, drejer skarpt til højre, og tager min venstre forskærm og fronthjørne med sin dieseltank. Havde tanken ikke været der, var han kørt hen over bilen med sine baghjul.
32 dage før Jeg skal til Danmark, for fanden hvor blev jeg gal, jeg kunne have revet hovedet af ham. Men besindede mig heldigvis.
Han var fuld af anger og undskyldte mange gange at Han havde ødelagt min fine bil. Der blev taget politirapport, bilen blev kørt på værksted, og de mente at vil tage ca 14 dage med at få dele hjem o.s.v.
Så vi ses alligevel til sommertræffet.
P.s. Hvor mange tilmeldte er der?
Kan man ikke samtidig annoncere en salgsudstilling, så dem med prøveplader, har mulighed for at komme og fremvise deres biler? De sætter jo selv prisen!
Vette hilsen Flemming.

Gæst

Re: Dansk corvetteejer anholdt i Spanien....

Indlægaf Gæst » 17. apr 2003, 13:36

Det var dog usædvanligt surt!! Så er det vel nu man skal være glad for at der ikke skete personskade, ik´? Hvor stor skade skete der på Vetten? Var det 'kun' glasfiber, eller skal der også laveshjulophæng, m.v.?
Under alle omstændigheder glæder vi os til at se jer alle tre i DK :-)

mvh
Claus

P.S.:Din idé om en salgsudstilling lyder meget god (du er måske potentiel køber?). Hvad siger Vettelaw til sådan en idé?

(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Re: Dansk corvetteejer anholdt i Spanien....

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 17. apr 2003, 14:44

Salgsudstilling burde vel være standard ved vore træf - der er masser af potentielle købere med, og det kan jo lade være med at købe hvis priserne er (meget) høje... >;o)

Hallo, hallo, Vettelaw, kan sådan en 'officiel' salgsudstilling mindske risikoen for de af vore kammerater som nøjes med prøveplader?


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster