Driv-in

Alm. snak
kowa #284
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. apr 2004, 22:38

Driv-in

Indlægaf kowa #284 » 13. apr 2003, 23:42

Hej alla sammen.
Hvad så er det ikke på tide at få støvet de gamle vette af,og få fyld noget benzin på ,så de er klar til en hyggelig tur i Lynge Driv-in bio
Og så har de lovet at det bliver op til ca. 20 grader ,så det er lige vejr til at, komme ud af hullerne og køre en tur sammen med andre vette ,for tilsidst at se en sjov film.
SÅ HVAD BLIVER DET TIL ??
Så ring/mail til Keil eller mig Tlf. 48180488 / 46341889
M.V8.H Allan Kowalewski

ClausX
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. sep 2003, 11:08

Re: Driv-in

Indlægaf ClausX » 14. apr 2003, 16:49

Ak ja, ak ja. Det er ofte frustrerende at lave arrangementer for CCD's medlemmer. I dette tilfælde tror jeg, at mange har været afventende da tidspunktet jo kan byde på alle former for vejrlig - fra snestorm til sommervejr.

Men, nu ved vi jo det bliver det sidste, vejrudsigten er i hvert fald meget positiv, med sommertemperaturer omkring de 19 grader i løbet af dagen, fuld sol og næsten ingen vind. Det bliver dog ganske køligt om aftenen.

Ikke desto mindre synes det at blive en perfekt dag til komme ud i Vetten og forhåbentligt dukker der flere op end de som allerede har tilmeldt sig. Disse 'ikke-tilmeldere' må jo så affinde sig med kaffeslatter og krummerne fra Allan Keils kaffebord - hvis der overhovedet er noget tilbage, for der bliver rift om guffet!

Jeg glæder mig til arrangementet og knokler for at få samlet fortøjet på Grimme Gule - hun skal nemlig også med!

Mange venlige hilsner og tanker til arrangørerne. Det er sgu et godt initiativ!

Claus

Allan#271
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2003, 00:10

Re: Driv-in

Indlægaf Allan#271 » 17. apr 2003, 12:24

DET BLIVER EN GOD DAG !!!!! END TIL VIDERE ER DER 8 FRISKE VETTER ( +1 )

VETTEHILSEN
ALLAN

og må resten af klubbens vetter zzzzzzzz rigtig godt :-)))


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 103 gæster