Det undrer mig at et indlæg på hjemmesiden kan stå ubesvaret hen i flere dage hvorefter der måske kommer et enkelt svar eller to.
Sætter du samme indlæg på Facebook kommer der op til flere svar inden for få timer, mange endda fra CCD medlemmer, hvorfor?
Gider man ikke gå ind på CCD siden fordi der alligevel ikke rigtig sker noget.
Jeg har selv været modstander af Facebook indtil for ca. et år siden, men jeg må da indrømme at det er ret underholdende, man behøver jo ikke skrive mere end man vil høre igen og man kan bare springe det over som ikke interesserer en.
Lad os få nogle flere indlæg og ikke mindst svar på vores egen hjemmeside så den kan blive interessant igen, det ville være synd hvis det store arbejde som Webmaster har lavet gik til spilde.
KOM SÅ MED NOGLE SVAR OG INDLÆG.
Vette hilsen
Flemming.
Hvad er der galt med vores hjemmeside?
Hej Flemming Jeg er MEGET glad
Hej Flemming
Jeg er MEGET glad for at kunne skrive med jer her inde!
Er igang med at klargører min bil til syn og afgift, og har fået helt fantastisk hjælp her i forum, når jeg er stødt på problemer vi ikke selv kunne løse. Læser rigtig meget herinde!
Mange hilsner en nybegynder :-)
Jeg er MEGET glad for at kunne skrive med jer her inde!
Er igang med at klargører min bil til syn og afgift, og har fået helt fantastisk hjælp her i forum, når jeg er stødt på problemer vi ikke selv kunne løse. Læser rigtig meget herinde!
Mange hilsner en nybegynder :-)
Whhiiieeeeeee, Flemming! Dejligt at du
Whhiiieeeeeee, Flemming! Dejligt at du tager fat om nældens rod!
Jeg læser troligt indlæg her på siden hver dag - og giver gerne et amatør-besyv med; men jeg vil da give dig ret i, at der nogen gange er laaaaangt imellem at der sådan lissom "sker" noget.
Kan det være, at det stadig er den gamle berøringsangst og skræk for at blive "hejlet ned", der lurer bag medlemmernes tastaturer. - men - det kan jo være vi kan løse lidt op på det?
Med de vetteligste hilsner
Anni
Jeg læser troligt indlæg her på siden hver dag - og giver gerne et amatør-besyv med; men jeg vil da give dig ret i, at der nogen gange er laaaaangt imellem at der sådan lissom "sker" noget.
Kan det være, at det stadig er den gamle berøringsangst og skræk for at blive "hejlet ned", der lurer bag medlemmernes tastaturer. - men - det kan jo være vi kan løse lidt op på det?
Med de vetteligste hilsner
Anni
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
-
Når jeg lægger et indlæg
Når jeg lægger et indlæg på facebook om Corvetter, ligger jeg det også på forum
Hej Flemming. Her over i det
Hej Flemming.
Her over i det store mørke Jylland er vi da inde og kigge på CCDs hjemmeside næsten hver dag , men men vi jyder hverken snakker eller skriver jo så meget som jer over fra Øen der skulle være solgt til Sverige.
syntes faktisk vi har en god hjemmeside og forum her i klubben , så det er ikke fordi vi ikke kan li dig Flemming hi hi at vi ikke altid svare.
PS: trode faktisk at Face bogen kun var for unge mennesker Flemming ??? , når hils Grethe alligevel.
Venlig Hilsen
Ulrik
Her over i det store mørke Jylland er vi da inde og kigge på CCDs hjemmeside næsten hver dag , men men vi jyder hverken snakker eller skriver jo så meget som jer over fra Øen der skulle være solgt til Sverige.
syntes faktisk vi har en god hjemmeside og forum her i klubben , så det er ikke fordi vi ikke kan li dig Flemming hi hi at vi ikke altid svare.
PS: trode faktisk at Face bogen kun var for unge mennesker Flemming ??? , når hils Grethe alligevel.
Venlig Hilsen
Ulrik
Hej Ulrik Du ved da at
Hej Ulrik
Du ved da at Flemming er en 18 årig i en meget gammel krop.
vh
Leif
Du ved da at Flemming er en 18 årig i en meget gammel krop.
vh
Leif
-
Hej Ulrik. Ifølge Leif er jeg
Hej Ulrik.
Ifølge Leif er jeg 18 år, den illusion må du ikke tage fra mig når jeg nu er så godtroende.
Havde de dog bare solgt os til Sverige, så kunne vi da grine af jeres bilafgifter, nå men vi må bide i det sure æble og betale det samme som jer.
Jeg syntes også at vi har en god hjemmeside, men det der undrer mig er at dem der er rigtig meget på Face book er de samme CCD medlemmer som ikke skriver ret meget på CCD.
For det andet er der faktisk flest Jyder blandt dem jeg skriver med. (Der fik du den, haha)
Desuden er det meste der dumper ind på min Face Book side Corvette relateret.
Når man så tænker på at vi er over 700 medlemmer og jeg kun skriver sammen med ca. 50 på Face Book.
Måske kan problemet være at hvis du har et godt billede eller en god Corvette historie, er set bare 1 klik på billedet og 1 klik på Face Book logoet, så har du lagt det ind, men det kræver nok en masse arbejde at lave det samme på vores lille hjemmeside, så meget at det stort set er umuligt.
Men der er kun os medlemmer til at holde liv i hjemmesiden, så lad os blive ved med det.
Vette hilsen Flemming.
Ps. Hils Lene, hun er da for resten meget sød.:thumbs:
Ifølge Leif er jeg 18 år, den illusion må du ikke tage fra mig når jeg nu er så godtroende.
Havde de dog bare solgt os til Sverige, så kunne vi da grine af jeres bilafgifter, nå men vi må bide i det sure æble og betale det samme som jer.
Jeg syntes også at vi har en god hjemmeside, men det der undrer mig er at dem der er rigtig meget på Face book er de samme CCD medlemmer som ikke skriver ret meget på CCD.
For det andet er der faktisk flest Jyder blandt dem jeg skriver med. (Der fik du den, haha)
Desuden er det meste der dumper ind på min Face Book side Corvette relateret.
Når man så tænker på at vi er over 700 medlemmer og jeg kun skriver sammen med ca. 50 på Face Book.
Måske kan problemet være at hvis du har et godt billede eller en god Corvette historie, er set bare 1 klik på billedet og 1 klik på Face Book logoet, så har du lagt det ind, men det kræver nok en masse arbejde at lave det samme på vores lille hjemmeside, så meget at det stort set er umuligt.
Men der er kun os medlemmer til at holde liv i hjemmesiden, så lad os blive ved med det.
Vette hilsen Flemming.
Ps. Hils Lene, hun er da for resten meget sød.:thumbs:
-
Jo men det er jo
Jo men det er jo nemt når man jo nu alligevel er på FB og så lige læge et par billeder ud og lige skrive en lille tekst til. :gig::cool:
Hilsen Tommy. E 321
Hilsen Tommy. E 321
Jeg synes hjemmesiden er
Jeg synes hjemmesiden er lidt tung at navigere rundt på.
Og generelt virker der til at være "stille" på forum.......
Savner nogle knapper som feks.: ?Mine indlæg? ? ?Nye indlæg? ? ?Ulæste indlæg?
De er der måske allerede, jeg har så bare ikke fundet ud af at få dem frem?
Hej Jesper og alle andre. Jeg
Hej Jesper og alle andre.
Jeg vil prøve at svare, men uden garanti:
Klik på dit eget brugernavn øverst, og du får følgende:
Allan#373 Allan#373 er online nu
Medlem
Send Private Message
Email Send email
Find alle indlæg Det må være den du mener
Find alle påbegyndte emner.
Se artikler
Se blog-indlæg
"Nye indlæg" Der mener jeg kun vi har de sidste ca. 5 stykker på forsiden.
"Ulæste indlæg"
Hvis der er indlæg i en tråd, du ikke har læst, er overskriften FED. Når du har læst indlægget i tråden, bliver overskriften alm. skrift.
Håber det er forståeligt.Allan
Jeg vil prøve at svare, men uden garanti:
Klik på dit eget brugernavn øverst, og du får følgende:
Allan#373 Allan#373 er online nu
Medlem
Send Private Message
Email Send email
Find alle indlæg Det må være den du mener
Find alle påbegyndte emner.
Se artikler
Se blog-indlæg
"Nye indlæg" Der mener jeg kun vi har de sidste ca. 5 stykker på forsiden.
"Ulæste indlæg"
Hvis der er indlæg i en tråd, du ikke har læst, er overskriften FED. Når du har læst indlægget i tråden, bliver overskriften alm. skrift.
Håber det er forståeligt.Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti