Ja så blev det min tur. For at gøre en lang historie kort, så blev min bil næsten synet. Røde lygter måtte ikke blinke samtidig med de blinklys vi havde sat på, spinnerne skulle af, positionslys skulle ændres fra gul til hvid (det skal de når de ikke sidder i selve lygten) og det ene bremsekabel til håndbremsen var ikke helt godt. Altsammen småting som kan fikses forholdsvis hurtigt. De store ting gik igennem og det krævede også en velvillig synsmand og det var han så også (og ganske flink).
Synet tog næsten 30 minutter og han var faktisk grundig, men jeg skal ærligt indrømme at jeg også var heldig med 'originalitetsstemplet'. Nu skal de småting rettes og så er der nyt syn inden for en måned. Derefter bliver det en (næsten) dejlig tur til T&S.
(nærmest) synet
-
Re: (nærmest) synet
Tillykke. Men det endelige originalitetsstempel kommer mig bekendt først ved fremstillingen for 'De vise mænd' fra T&S.
C3
C3
-
Re: (nærmest) synet
Jamen, Anders dog, koster det ikke $$$ at få bilen gået igennem en gang mere???
Dén med de blinkende røde baglygter og spinners var nu nem at have undgået - og hvis du havde orden i disse selvfølgeligheder, var du måske sluppet med en anmærkning på positionslys og håndbremsekabel!!!
Bortset fra det, afkrydsningen på lædersæder og cabriolet - betyder det at bilen er konverteret til convertible??
Dén med de blinkende røde baglygter og spinners var nu nem at have undgået - og hvis du havde orden i disse selvfølgeligheder, var du måske sluppet med en anmærkning på positionslys og håndbremsekabel!!!
Bortset fra det, afkrydsningen på lædersæder og cabriolet - betyder det at bilen er konverteret til convertible??