God Jul til jer alle.

Alm. snak
Tommy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. aug 2003, 02:52

God Jul til jer alle.

Indlægaf Tommy » 5. dec 2013, 05:33

Gad vide om det er Flemming's motor Julemanden her har måttet opgive, og vidergivet til UPS.

7906

7907

Kan i alle have en God Jul ( selv om vi må nøjes med lidt mindre pakker )
Vedhæftede filer
0001.jpg
0001.jpg (55.35 KiB) Vist 4379 gange
001.jpg
001.jpg (69.41 KiB) Vist 4379 gange

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Nej hvor du ond Tommy,

Indlægaf usa1#137-841 » 5. dec 2013, 06:22

Nej hvor du ond Tommy, jeg går stadig og tænker hvad sker der?

Nu skal jeg møde Jan Magnussen i eftermiddag i forbindelse med hans foredrag på Hotel Scandic i Roskilde, så må jeg høre om han ved noget.
Vi har taget en overnatning så vi ikke skal ud i stormvejret, vi skulle nødig komme så galt af sted som vores corvetteven Christian.

Den eneste trøst lige nu er at CJH har en bil på vej hjem fra USA, den blev sendt samtidig og er heller ikke kommet endnu, der har vist også været noget med 3 ugers strejke på turen, vistnok i Holland eller Belgien.

Vette Julehilsen fra
Flemming.

Tommy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. aug 2003, 02:52

Nej hvor du ond Tommy,

Indlægaf Tommy » 5. dec 2013, 06:55


Nej hvor du ond Tommy, jeg går stadig og tænker hvad sker der?

Nu skal jeg møde Jan Magnussen i eftermiddag i forbindelse med hans foredrag på Hotel Scandic i Roskilde.

Den eneste trøst lige nu er at CJH har en bil på vej hjem fra USA, den blev sendt samtidig og er heller ikke kommet endnu, der har vist også været noget med 3 ugers strejke på turen, vistnok i Holland eller Belgien.

Vette Julehilsen fra
Flemming.



Ja Julemænd er ikke hvad de har været Flemming.

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Ja Julemænd er ikke hvad

Indlægaf usa1#137-841 » 6. dec 2013, 08:58


Ja Julemænd er ikke hvad de har været Flemming.


Nej og det har de ALDRIG været. men det bliver nok lavet om i år.

Jeg talte med Jan Magnussen i går da vi var til hans Fan Event i Roskilde.

Jeg var jo lidt frustreret over at jeg ikke kunne få fat i ham på telefonen men fik en telefonsvarer hver gang, jeg tænkte hvad sker der, har min motor stået i Sverige i tre uger uden der er nogen der har fået besked? Jeg kunne jo ikke selv gøre noget som helst uden Jan.

Jan fortalte mig så at både Kevin og Jans telefon var sat på hold, efter alt postyret omkring deres sejre og F1 ville ALLE ringe og snakke, ifølge TDC er der ikke meget mere end 2 af deres abonenter der ikke har prøvet at ringe til dem.

Men der er styr på det, motoren har måtte vente på nogle flere der også skulle til Sverige, alt papirarbejdet er laver for en måned siden med i et stort NUL på fakturaen.
Så snart motoren ankommer til Sverige får Jan besked og han kontakter så Claus Hallengreen (Det er ham med den store Scania med Jan Magnussen motiver og Corvette Bagende) Så sørger han for at den bliver bragt til Claus Garage, de har biler derovre hver dag.

Jan holdt så et rigtig godt foredrag om hvordan året var gået og viste film fra diverse Crash og Sejre, det var ret spændende.
Derefter fortalte han om planerne for 2014 hvor han skal køre C7 Corvetten Der blev vist et par klip fra testen på bane, hvis i syntes at Z06 havde den bedste lyd ved Le Mans, så bare vent til i hører C7, den kan nærmest høres hele banen rundt.

Han fortalte selvfølgelig også om forventningerne til Kevin og om deres test i McLarens Simulator, den var så virkelighedstro at da de prøvede Lotus simulator bagefter, var det lige som at spille Computerspil.

Inden for de næste 2 år får GM deres egen simulator til adskellige millioner dollers.

Jan fortalte også om hans deltagelse i RACE FOR RIGET hvor han havde lånt Flemmings Z06 og desværre kom til at brænde motoren af, samt at han efterfølgende havde talt med GM bosserne som var enige om at jeg bare skulle have en ny motor.
Da Jens Winther spurgte Jan om så skulle låne Flemmings Z06 igen til næste år var der vild jubel i salen, medens jeg så helt forkert ud i hovedet og rakte afværgende begge hænder i luften.

Inden vi forlod salen viskede Jan til Grethe: Du skal ikke sige det til Flemming, men den motor han får hjem er virkelig en der sparker røv, han bliver meget overrasket, Grethe kunne selvfølgelig ikke lade være med at fortælle det til mig. haha, men inden da havde Jans kone Christina lige fortalt det samme til mig, (det var også hemmeligt) haha, kvinder og hemmeligheder.

Da vi sagde farvel til Jan lovede han at han meget gerne ville være Julemand i år og bringe mig hvad jeg ønskede mig allermest.

Så måske kommer jeg alligevel til at tro på Julemanden.

Vette hilsen fra
Flemming.


usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Gad vide om det er

Indlægaf usa1#137-841 » 23. dec 2013, 12:49


Gad vide om det er Flemming's motor Julemanden her har måttet opgive, og vidergivet til UPS.

7906

7907

Kan i alle have en God Jul ( selv om vi må nøjes med lidt mindre pakker )


Så blev det alligevel Jul i Helsingør.

Jeg er lige blevet ringet op af Claus Hallengreen, ( det er ham der kører i den store Scania med Jan Magnussen motiver på )

Min motor er ankommet til Jønkøbing i Sverige og den bliver leveret til Claus Garage lige efter Nytår. YES, Julen er reddet.

Kan i nu alle sammen have en rigtig glædelig Jul samt et godt Nytår fra


Grethe og Flemming.

8024

Anni
Indlæg: 203
Tilmeldt: 2. nov 2012, 11:33

This is good news! God

Indlægaf Anni » 23. dec 2013, 22:15

This is good news! God jul til dig og Grethe fra os i karlslunde!
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 106 gæster