Der var krisemøde i Leisner gruppen på Enø. Stemningen var høj, vi havde nogle heftige kampe med isbolde, imod de skibe der sejlede forbi. På vejen hjem var der spritkontrol, så der skulle pustes ballondyr op for politiet, men selvfølgelig ingen ting der. lidt senere kørte vi ind i en rundkørsel efter 5 omgange, sagde Hanne til mig nu har der ligget en politibil bag dig de sidste 2 omgange, jeg sagde, det gør ingen ting jeg kører ud nu og de er 3 omgange bag, mig så de kan ikke fange mig.
På Enø havde Frank travlt med at skrive autografer da han blev genkendt, ja den mand har svært ved at løbe fra, at han er Otto Leisners søn.
Ps. her er et billede af mig sammen med Pia og Frank Leisner
7368
Vi ses derude
Henrik
Leisner gruppen
-
Leisner gruppen
- Vedhæftede filer
-
- leisner 01.jpg (94.22 KiB) Vist 4334 gange
-
Henrik, kom så frem med
Henrik, kom så frem med det, hvor har du været henne? :angelsad2:Sig det bare jeg lover ikke at sige det videre til andre, men jeg ved at Otto Leisner døde den 16 Sep. 2008.
Nu kan jeg bedre forstå at du altid kan sørge for godt vejr når vi har 5 dages træf, jeg har hele tiden sagt at du havde forbindelserne i orden, selvom jeg ikke var helt sikker.
Du kunne nu godt have fået et billede med Ham deroppe også. :nopity::nopity::nopity:
Hilsen Flemming :driving:.
Nu kan jeg bedre forstå at du altid kan sørge for godt vejr når vi har 5 dages træf, jeg har hele tiden sagt at du havde forbindelserne i orden, selvom jeg ikke var helt sikker.
Du kunne nu godt have fået et billede med Ham deroppe også. :nopity::nopity::nopity:
Hilsen Flemming :driving:.
-
Jamen Flemming det er ikke
Jamen Flemming det er ikke Otto men Frank men han er som snydt ud af næsen på Otto
Henrik
Henrik
Hej Henrik og Per Tak for
Hej Henrik og Per
Tak for et dejligt krisemøde på Enø.
Indrømmet - jeg er nogle gange træt af at blive genkendt når vi er ude sammen, men selvom "den gamle" har været helt væk fra vinduet i flere år, så kommer hans fans stadig og siger hej, selvom de fleste er + 90 år gamle. Pia mener, at de drages imod mig - jeg bliver bare træt.
På vej væk fra Enø i går, standsede jeg en politibil, og bad dem om at holde øje med en Corvette chauffør som havde forklædt sig med børn og børnebørn i en kraftig Kia.
Politiet ringede kl 19.30 og fortalte, at Kia´en var smuttet fra dem i en rundkørsel. Da vidste jeg, at de havde været på sporet af formanden for Leisnergruppen - Henrik Berg.
Men Henrik - du har lagt det forkerte billede på Forum - det er jo den gamle du har sat på. Du bør vel sætte billedet af mig på - alle kender jo Otto, og hans elendige vittigheder.:iagree:
Frank1228
Tak for et dejligt krisemøde på Enø.
Indrømmet - jeg er nogle gange træt af at blive genkendt når vi er ude sammen, men selvom "den gamle" har været helt væk fra vinduet i flere år, så kommer hans fans stadig og siger hej, selvom de fleste er + 90 år gamle. Pia mener, at de drages imod mig - jeg bliver bare træt.
På vej væk fra Enø i går, standsede jeg en politibil, og bad dem om at holde øje med en Corvette chauffør som havde forklædt sig med børn og børnebørn i en kraftig Kia.
Politiet ringede kl 19.30 og fortalte, at Kia´en var smuttet fra dem i en rundkørsel. Da vidste jeg, at de havde været på sporet af formanden for Leisnergruppen - Henrik Berg.
Men Henrik - du har lagt det forkerte billede på Forum - det er jo den gamle du har sat på. Du bør vel sætte billedet af mig på - alle kender jo Otto, og hans elendige vittigheder.:iagree:
Frank1228
Ja tak for et godt
Ja tak for et godt møde, der var god ro og orden.:cheers2:
Til formanden og næstformanden, den rundkørsel jeg kom til, var der også en politibil, jeg kunde godt se han ledte efter noget for han kørte 3 gange rundt i den,
så jeg ventede pænt på han havde taget sine omgange.:yo:
Det er jo det en dørmand gør.
Ja Henrik du må sætte det rigtige billede ind.
Per 1190
Til formanden og næstformanden, den rundkørsel jeg kom til, var der også en politibil, jeg kunde godt se han ledte efter noget for han kørte 3 gange rundt i den,
så jeg ventede pænt på han havde taget sine omgange.:yo:
Det er jo det en dørmand gør.
Ja Henrik du må sætte det rigtige billede ind.
Per 1190
-
Her er det rigtige billede
Her er det rigtige billede af Frank uden makeup, Men han kan stadigvæk ikke skjule hvem hans far er.
PS. jeg har set pollental der er sjovere end hans far var.
7379
PS. jeg har set pollental der er sjovere end hans far var.
7379
- Vedhæftede filer
-
- leisner 02.jpg (95.74 KiB) Vist 4334 gange