En hilsen til David og Rommel

Alm. snak
Harry

En hilsen til David og Rommel

Indlægaf Harry » 29. maj 2005, 02:57

Efter en god dag med ræs i Holeby, snakkede jeg med Hotrod ejeren, han er helt frisk på at køre en tur med jer, han har lige lagt ny motor i, en 5,7L C5 motor stadig med kompressor og nos + et par små ændringer i motoren som han ikke ville komme ind på, hele kareten vejer små 1100kg.

david

Re: En hilsen til David og Rommel

Indlægaf david » 29. maj 2005, 12:45

Harry har du nogle tider fra Holeby, hvor hurtige er Pontiacerne i år og hvad gik rod'en af tider, 1100 kg er ganske meget jeg troede den var lettere, det er 200 kg mindre en min corvette og det giver 4 tiendedele fordel med samme heste, det ville være sjovt at køre fra en 'bil' som var lettere og kører med blower og nitro i en tungere corvette med konventionel sugemotor, vi skal se om det kan lykkes !

Kenneth Hansen

Indlægaf Kenneth Hansen » 29. maj 2005, 17:56

Undskyld at jeg 'bryder' ind her, men er det Svend's rod som snakkes om her ??

Hilsen Kenneth

Kenneth Hansen

Indlægaf Kenneth Hansen » 30. maj 2005, 00:04

Hej igen

Grunden til at jeg spørger er at min svoger har arbejdet sammen med ham, så jeg har snakket med ham, han er meget flink og det lyder som det er ham, for ham siger ikke en skid når man spørger til maskinen ;-), men det er før at den blev malet at jeg så den .. så det er et stykket tid siden, men det lyder ikke som at han har ændret på det ^^

Hilsen Kenneth

Kenneth Hansen

Indlægaf Kenneth Hansen » 30. maj 2005, 21:00

Hrmm, har læst en artikel om ham, men kan ikke huske hvad blad den var i, men til at starte med så lød det lidt som Svend's rod, han kører en del race bla. i sverige.

Hilsen Kenneth

Tilbage til "Generelt forum"