Jeg startede idag en ny tråd på det generelle forum, hvor jeg spurgte om der var nogle der var interesseret i at køre med fra Solrød til generalforsamlingen på Fyn.
Mærkeligt nok er tråden forsvundet. Er der nogen der kan forklare dette? Eller er det mig der gør noget forkert?
Gert
Forsvunden tråd.
Hej Gert Du har nok været
Hej Gert
Du har nok været uheldig at starte tråden imens den nye hjemmeside er blevet lagt op på serveren, jeg skrev et lille indlæg i søndags, hvor jeg adviserede at siden ville være ude af drift det meste af dagen idag - og da det tager nogle timer at få hele indholdet aktiveret og op at køre, kan du have været så uheldig at have skrevet et indlæg, netop som den nye side har været ved at blive uploadet.
Vi valgte mandagen, da vi mente det var den dag der var færrest brugere online - men åbenbart har vi ikke helt undgået uheld.
Kan jeg bede dig om st skrive et nyt indlæg ? - fra og med i aftne, bør siden være stabilt kørende.
#1031 - C5Nissen
Du har nok været uheldig at starte tråden imens den nye hjemmeside er blevet lagt op på serveren, jeg skrev et lille indlæg i søndags, hvor jeg adviserede at siden ville være ude af drift det meste af dagen idag - og da det tager nogle timer at få hele indholdet aktiveret og op at køre, kan du have været så uheldig at have skrevet et indlæg, netop som den nye side har været ved at blive uploadet.
Vi valgte mandagen, da vi mente det var den dag der var færrest brugere online - men åbenbart har vi ikke helt undgået uheld.
Kan jeg bede dig om st skrive et nyt indlæg ? - fra og med i aftne, bør siden være stabilt kørende.
#1031 - C5Nissen
Corvettes-The Bad Boy Toy

Jeg blev spurgt i går
Jeg blev spurgt i går omkring skift og maling af spejle, og jeg svarede, og det gik sikkert op i røg, og det var ikke særligt vigtigt. Så derfor, skriv lige spørgsmålet igen omkring spejle, så svarer jeg igen.
Hvor er denne hjemmeside bare flot !
!0 millioner tak:driving:
Ham der Lykkemark
Hvor er denne hjemmeside bare flot !
!0 millioner tak:driving:
Ham der Lykkemark
Hej lykkemark det var Hesel
Hej lykkemark det var Hesel der spurgte hvordan det gik med at få monteret sportsspejle.
Mvh Benny Hesel
Mvh Benny Hesel