Er ny og lidt forvirret

Alm. snak
HJN

Re: Sig jeres mening

Indlægaf HJN » 11. okt 2007, 14:57

Hej Lykkemark

Jeg har forstået, at i CCD bør man skubbe piben lidt ind og ikke gå med træsko på. Så jeg gemmer mit bestyrelseskandidatur til 2031. Det var ellers nu, jeg havde tiden og lysten til at gøre en indsats.

Jeg kan desværre ikke deltage i generalforsamlingen - havde ikke set indkaldelsen - da jeg har meldt mig til Allan Holmlunds kursus i Sverige præcis den 24/11... Og jeg hader at melde afbud, når nogen stabler et (forhåbentligt) så godt kursus på benene.

mvh

Henrik
Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

david

Indlægaf david » 11. okt 2007, 21:15

Hej Nord,

Jeg synes ikke du skal holde dig tilbage, sålænge vi er i den konstruktive og positive gænge er der brug for alle gode kræfter i Corvetteklubben, der er idag kun 3 af de originale medlemmer fra stiftelsen tilbage, med andre ord, nogle stopper og andre kommer til, en lidt fortæsket frase er at vi står på skuldrene af hinanden, men det arbejde som er lavet af tidligere og nuværende medlemmer har vi alle glæde af idag. Men der er også en del intiativer som ikke bliver taget og en del arbejde som ikke bliver gjort(der mangler frivillige), men blev det gjort ville gøre det klubben endnu bedre og stærkere.

Hermed en opfordring fra en gammel ';sømand'; til at du stopper piben, tager træskoene på, smøge ærmerne op og tager en tørn, for skibet sejler desværre ikke af sig selv.

David

HJN

Indlægaf HJN » 11. okt 2007, 21:49

Hej David

jeg er bestemt ikke utilfreds med CCD, og medlemmer som eks. dig selv har virkelig hjulpet mig utrolig meget i min jagt på en C3 - du var der faktisk altid, og det eneste jeg fortryder lidt er, at jeg nok ikke lyttede nok til dig, var for utålmodig. Men som man siger, af skade bliver man klog med sjældent rig.

Jeg tilbyder nogle af de hænder som CCD måtte mangle - i det mindste for de næste 1-2 år. Og jeg vil gerne, hvis jeg kan bruges - jeg er god til at arrangere men har brug for en sagkyndig som dig eller Piet eller andre til at spørge til råds, om det vi laver er godt eller hat og briller.

Tak for dit input og din hjælp David.

mvh

Henrik

Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

HJN

Re: re:Er ny og lidt forvirret

Indlægaf HJN » 13. okt 2007, 19:50

Hej Lars#510

Jeg beklager, hvis det var svært at fange, hvor jeg gerne ville hen.

Jeg accepterer, at det har været en stille periode i CCD mens jeg har været med og der sker meget mere i sæsonnen. Ved du hvad vinteren så går med? Er der planlagt årlige tilbagevendende aktiviteter? 

Mvh

Henrik

Hilsen

Henrik #1699
C3 1969

Tilbage til "Generelt forum"