Indlægaf John #817 » 12. aug 2009, 16:27
Hej,
Da jeg i tidernes morgen købte min Corvette, var jeg ikke i tvivl om at jeg skulle være medlem af CCD.
Jeg vidste at jeg ikke havde den erfaring til at kunne lave mit projekt selv. Derfor var det naturligt for mig at melde mig ind, så jeg kunne få teknisk/praktisk hjælp fra andre CCD medlemmer.
Når jeg så samtidig kunne læse i CCD vedtægter, at et af formålene med CCD, var at jeg kunne få den hjælp jeg behøvede, hvis jeg manglede den.
Derfor undrer det mig, at jeg kan købe en ?defekt/dårlig? motor her i DK i 2009, når flere fra klubben åbenbart ved, at vi har en eller flere motor-sælgere/motor-byggere.
Så mener jeg ikke at klubben/klubbens medlemmer overholder § 2 i CCD vedtægter.
Det undrer mig, at man hellere vil holde tæt for (åbenbart) at beskytte nogle forhandlere/personer. End at hjælpe andre medlemmer til at få det optimale til den optimale pris man kan få, på det givende tidspunkt.
Jeg skal ikke til at købe motor lige, hvis jeg skulle, viste jeg ikke hvor jeg skulle købe, eller hvor jeg ikke skulle købe. Det kan da ikke passe, med den viden der er i klubben lige nu.
Denne besked er IKKE skrevet som et surt opstød, men som en påmindelse om, at vi er til for klubben og vores fælles interesse Corvette. Ikke for at beskytte motor-sælgere/motor-byggere.
§ 2 i CCD?s vedtægter:
§ 2 Foreningens formål
Stk. 1 Foreningen er en interesseklub for bilmærket Chevrolet Corvette.
Stk. 2 Foreningens formål er at skabe et bredt samarbejde mellem danske Corvette ejere.
Stk. 3 Foreningen skal fremme udbredelsen og kendskabet til Chevrolet Corvette.
Stk. 4 Foreningen skal arbejde for at skabe gode forhold for danske Corvette ejere.