Jeg synes det vejer tungt at grillen er samlet:hurray: Karsten
Hjørring er vel meget centralt for det Nordjyske og så kan der vel komme een mere på banen for det Midt/Sønderjydske og hvad med Fyn ? Det der er vigtigt er, at du ved noget og kan give det videre, så må menigheden tage til Hjørring hvis de vil køre ordentligt.
Nu skal det lige foreligges bestyrelsen omkring evt indkøb af den CO fætter og så kan den jo blive postet/bragt rundt til motorarrangementer.
Der er i min optik ikke skyggen af tvivl om at motor/tekniske arrangementer skal have et kraftigt løft. Folk køber for formuer dele, som efterfølgende viser sig at være forkerte/forkert mix til det faktiske behov. Der prioriteres heller ikke altid rigtigt når det drejer sig om væsentlige deles kvalitet.
Der er kun een måde at få rettet op på det på og det er ved at opprioritere motor/teknik siden af CDD og her må vi så trække på dem der rent faktisk ved hvad de roder med, således at vi kan få flere folk der ved hvad de roder med.
Hvergang man lytter bliver man lidt klogere.
Lykkemark
Det lyder sgu fornuftigt Lykkemark

Ja Jylland er vel så stort (læs afstand) at flere arrangementer er en god ide. Der er da også en del medlemmer i det nordjyske efter min opfattelse.
Jeg kan også godt ligge plads til såfremt der ikke findes bedre i området (syd for Skanderborg). Men en anden skal bidrage med de vise ord og den dybe tekniske indsigt