Det er ikke til at sige på nuværende tidspunkt, jeg har skrevet til franskmændene og financeringen er ikke på plads endnu, normalt får de støtte af european corvette association og GM, men der har været lidt tavst fra de kanter på grund af den finansielle krise. Sidste år kostede det omkring 415 euro for campen+passager+morgenmad+lørdagsmiddag+billet til bane og lidt småting, men det kan jo godt ændre sig. Dertil skal du lægge 3000 km i benzin og hvis du som os, tager et hotel på vejen ud og 2 på vejen hjem er der også udgifter til det. Så spiser man som regel noget junk food på banen til frokost.
Der er ingen tvivl om at det ikke er en billig tur, men det var nogen af headlinerne. Jeg syntes så det er det hele værd.
venlig hilsen
Leif
Tilmelding Le Mans 2009
Tak for svaret jeg vil også
Tak for svaret
jeg vil også gerne tilmeldes
jeg vil også gerne tilmeldes
Hotel Le Mans
Hej Flemming og andre der påtænker at benytte anden form for overnatning end telte. Franskmændene plejer at tilbyde overnatning på en skole ca. 20 k væk fra banen, fordelen er at man sover under fast tag og der er et bad man kan komme til i nogenlunde ordentlig tid. Der er altså ikke tale om et egentlig hoteltilbud.

Hvad er status på dette
Hvad er status på dette arrangement?
Mvh Per,
Singapore
Mvh Per,
Singapore
Status Le Mans
Jeg har skrevet til Fransmændene om en samlet plads, de har svaret at det skal de nok finde ud af, men at financeringen af Campen ikke er på plads endnu, på grund af det sædvanlige tilskud fra GM lader vente på sig. Vi planlægger derudaf som om alt er som det plejer, men vi kan selvfølgelig støde på overraskelser undervejs. Ligeså snart jeg har noget nyt dernede fra skriver jeg om det.
Håber at jeres telt findes
Håber at jeres telt findes i mindre størrelser....
Ellers bruger Leif flere dage til at finde ud ....:hurray::banghead:
Brian
( Husk Vin til le Mans )
Brian
( Husk Vin til le Mans )
Håber at jeres telt findes
Håber at jeres telt findes i mindre størrelser....
Brian
( Husk Vin til le Mans )
:rofl::rofl::rofl: Hvem er det der ikke er rask nu ?
Brian vinskænk
Allan: du skal jo tænke på at Brian er under indflydelse af forskellige dampe som kan give hallucinationer, her tænkes på vindampe og de ting hans Opel GT udånder.
Brian: Det er godt nok imponerende at du kan få en V8 ned i en Opel.
Brian: Det er godt nok imponerende at du kan få en V8 ned i en Opel.
Leif! Du kunne jo parkere
Leif!
Du kunne jo parkere din gule toyota supra foran teltet og binde en snor i hjulet, Tage snoren med ind i teltet, Så kan du altid finde ud.æ..:hurray:
Din ven...:)
Brian
( Husk Vin til le Mans ) :cheers2:
Du kunne jo parkere din gule toyota supra foran teltet og binde en snor i hjulet, Tage snoren med ind i teltet, Så kan du altid finde ud.æ..:hurray:
Din ven...:)
Brian
( Husk Vin til le Mans ) :cheers2:
Jeg er lige nu ved
Jeg er lige nu ved at færdigøre design arbejde på nye aerodynamiske kompositdele (Diffusere, indtag pg paneler) til Pescarolo LMP1, der skal med på Le Mans i år.Weekend, aften og nat er i brug...
Vandte Le Mans folk, vil bekræfte at en Pescarolo racerne har en formidabel lyd!
Så, jeg er nok nødtil at at tage den 4 tur i træk til Le Mans:D Here we go again:party1:

Vandte Le Mans folk, vil bekræfte at en Pescarolo racerne har en formidabel lyd!
Så, jeg er nok nødtil at at tage den 4 tur i træk til Le Mans:D Here we go again:party1: