Jamen tak for de mange fine ord, der kræver jo lige lidt respons

:
Kasper, vi kan godt se, at du selv måtte vælge Corvette - du skulle have spurgt om hjælp, så var det aldrig gået så galt

- og det med at være tvungen chauffør, ja måske, men du kan jo komme med et tilbud jeg ikke kan sige nej til, så skal den Z06ér nok få lært, hvor David købte øllet, morfargear eller ej.
Morten

, tør nu øjnene, vi vil stadig bruge C3';eren til Vejleturene, det er jo trods alt den rigtige Corvette - men knap så god komfort til lange ture.
Jan, rygterne siger, at den kører glimrende, så det tror og håber vi på

- det kan jo være, at du kan få en tur, hvis du er ordentlig.
Per, hvis du mangler cassettebånd må du da sige til, vi har masser og du kan da låne et par stykker af gangen

- vores nye C5 lyder formentlig så godt, at det vil være en synd at tænde for radio, båndoptager eller CD, men jeg har da forståelse for, at du gerne vil overdøve de tøsehvin, der kommer fra den gamle grønne

- jeg har jo i øvrigt stadig et sidespejl til en favorabel pris, så du kan få udskiftet det ene af de ridsede du gemmer i læderkondomerne
Til Claus og Lars kan jeg kun sige, gem du de hysteriske italienske madammer til en anden lejlighed, her drejer det sig primært om rigtige biler
MVH
Postmand
P.S. T. Hansen, du kan da godt komme med i C3-kortegen til Lundø, hvis du opfører dig ordentligt, og vi skal nok vente på dig.