Hvem kan stå for det ?
9014
Bus til syge børn.
-
Hvem kan stå for det
- Vedhæftede filer
-
- image.jpg (52.45 KiB) Vist 7727 gange
-
også mig Peter 1030 200 Kr
også mig
Peter 1030
200 Kr
Peter 1030
200 Kr
-
Hej Flemming Jeg er selvfølgelig også
Hej Flemming
Jeg er selvfølgelig også med
så også 200 kr fra mig
Hilsen Ib 402
Jeg er selvfølgelig også med
så også 200 kr fra mig
Hilsen Ib 402
Også mig Henning 1081 200 kr . Ups.
Også mig
Henning 1081
200 kr .
Ups. Glemte kærsten.
Ruth 200 kr.
Henning 1081
200 kr .
Ups. Glemte kærsten.
Ruth 200 kr.
-
Så nåede vi halvvejs på
Så nåede vi halvvejs på 2 døgn.:thumbs:
-
Vi er selvfølgelig også med
Vi er selvfølgelig også med
med 2 x 200 kr.
Christian # 846
og Bente :sh:
med 2 x 200 kr.
Christian # 846
og Bente :sh:
Vi er osse med #259 Peter
Vi er osse med
#259 Peter : kr. 200
#1417 Anni: kr. 200
#259 Peter : kr. 200
#1417 Anni: kr. 200
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
-
Hvis CCD ikke vil have
Hvis CCD ikke vil have deres logo på bussen (hvad jeg ikke forstår) skal jeg have nogle forslag som så må komme til afstemning blandt bidrag yderne, jeg syntes selv godt om dette, da det nu hedder MOTORSPORT FOR LIFE.
Hilsen Flemming.
9016
Hilsen Flemming.
9016
- Vedhæftede filer
-
- image.jpg (52.45 KiB) Vist 7727 gange
Hej Jeg synes at det er
Hej
Jeg synes at det er et super fint initiativ, med denne indsamling, og et rigtigt godt formål. Men jeg er lidt forvirret for som jeg læser de forskellige indlæg så samles der ind uden at vide hvordan pengene skal bruges.
Er det rigtigt forstået? Med eller uden logo?
Jeg synes at det er et super fint initiativ, med denne indsamling, og et rigtigt godt formål. Men jeg er lidt forvirret for som jeg læser de forskellige indlæg så samles der ind uden at vide hvordan pengene skal bruges.
Er det rigtigt forstået? Med eller uden logo?
Corvette C3 begs to be driven

-
Hej Claus. MOTORSPORT for life er
Hej Claus.
MOTORSPORT for life er forskellige racerteams der besøger sygehusene for at give de syge børn en oplevelse.
Bilerne er ikke indregistrerede og de kan derfor kun vise bilerne frem og lade børnene prøve at sidde i dem.
Det er her vi kommer ind i billedet, vi har mulighed for at give børnene en køretur i en rigtig spændende bil.
Nogle gange bliver børnene inviteret ud på racerbanerne og får lov til at opleve noget ræs.
En hel del børn er for syge til at komme til racerbanerne uden hjælp.
Det er her den speciel indrettede bus kommer ind i billedet, simpelthen for at hjælpe de mest syge børn til en rigtig spændende oplevelse.
Jeg skal selv med til Hillerød Sygehus og køre med børn den 6 Sep. Kl.10-13 Der kan godt bruges nogle flere Corvetter.
Og på Hvidovre sygehus den 22 sep.
Vette hilsen
Flemming.
MOTORSPORT for life er forskellige racerteams der besøger sygehusene for at give de syge børn en oplevelse.
Bilerne er ikke indregistrerede og de kan derfor kun vise bilerne frem og lade børnene prøve at sidde i dem.
Det er her vi kommer ind i billedet, vi har mulighed for at give børnene en køretur i en rigtig spændende bil.
Nogle gange bliver børnene inviteret ud på racerbanerne og får lov til at opleve noget ræs.
En hel del børn er for syge til at komme til racerbanerne uden hjælp.
Det er her den speciel indrettede bus kommer ind i billedet, simpelthen for at hjælpe de mest syge børn til en rigtig spændende oplevelse.
Jeg skal selv med til Hillerød Sygehus og køre med børn den 6 Sep. Kl.10-13 Der kan godt bruges nogle flere Corvetter.
Og på Hvidovre sygehus den 22 sep.
Vette hilsen
Flemming.