logo forslag

Alm. snak
Lysmand

hej Thomas Det vil da være

Indlægaf Lysmand » 11. mar 2009, 13:29

hej Thomas
Det vil da være en underlig beslutning, taget i betragtning at der på generalforsamlingen blev vedtaget en konkurence hvor MEDLEMMERNE kunne sende deres forslag, og være med i en afstemning om logoet.
Skal vi nu ikke lige lade den nye bestyrelse få ro til at udstede konkurencen før alle og enhver vil have penge til alt mulig ???
Bondemand:piggy:

Hej Jens.

Okay - Jeg troede allerede der var gang i konkurrencen, på denne tråd og det ser ærligt talt, lidt sløjt ud med forslag !? :rolleyes:

/Thomas..

Morten29

Hej Morten Glimrende du bringer det

Indlægaf Morten29 » 2. apr 2009, 19:56

Hej Morten

Glimrende du bringer det op, men der var nu noget på vej.
Sagen er den at om ganske få dage skal vi have Bestyrelsesmøde, faktisk det første siden Generalforsamlingen, så der skal "den da op at vende":seeya:

Lykkemark

Hej Lykkemark

Nu må der vist være gået de "få" dage som du talte om hvor den her konkurence skulle op og vende men intet er sket siden d. 5 Marts, jeg troede faktisk at det var planen at klubben ville præsentere et nyt logo til sommertræffet i anledningen dens jubilæum men med den fart som der er på ser det sort ud, se nu at få sat noget igang, ring evt. til mig hvis i har svært ved at få sat skub i tingene(få givet penge ud)... For noget SKAL der gøres NU.

Tilbage til "Generelt forum"