vindsok

Alm. snak
Lykkemark

Re: vindsok

Indlægaf Lykkemark » 9. sep 2008, 21:30

Kære ';Sæwemand';

Se nu er der jo nogen der har hvisket et eller andet i mit øre, og det synes jeg jo ikke at jeg behøver at holde hemmeligt, special ikke da der er langt mellem din bopæl og min.

Se dengang ';Sæwemanden'; var yngre men dog lige så kæk som idag, boede han slet ikke her, men oppe i 

Sæwemanden var også en flot fyr dengang

der sammen med kolleger

altid var på jagt efter

hele året rundt. Det kunne godt være en kold fornøjelse, så derfor havde Sæwemanden altid disse på

Da han senere i livet blev Sæwemand, tænkte han tit på de gode gamle ørevarmere, han sagde til sig selv henne ved sæwegryden: ';gad vide om flyvemaskiner også fryser helt deroppe i luften';:

nå, det er opfundet. Så skal ';Sæwekassebilen'; da heller ikke fryse om ørerne:

Lykkemark

ps. det er lykkedes via usædvanlige kilder at fremskaffe en filmstump hvor Sæwemanden møder den navnkundige Postmand

http://www.youtube.com/watch?v=RgpHfQpYxl4

postmand-728

Re: vindsok

Indlægaf postmand-728 » 9. sep 2008, 21:37

Hej Per

Ellers står tilbuddet om at du kan købe mit overtallige sidespejl fra Toyotaen stadig ved magt. Det pynter mere end de sorte kondomer, så det var måske en overvejelse værd?

MVH
Postmand

P.S. Kan du hjælpe med nogle billige prøveplader?

Lars #510

Re: re:vindsok

Indlægaf Lars #510 » 9. sep 2008, 22:18

JADA, sådan skal det være! Biler fra dengang der var attetude til!

Komm schnell K.I.T.T ich brauch dich!

C4Vette

Indlægaf C4Vette » 9. sep 2008, 22:26

All right guys.
this is the best entertainment EVER......
Keep it up

John #817

Indlægaf John #817 » 9. sep 2008, 22:35

Bondemand,

Jeg skal lige høre, du kan ikke høre og lugte så godt, er du sikker på det er en C5 du køre rund i, eller er det en Supra fra 1991?

Jeg tænkte på om du også mangler briller ! 

/John

Lars #510

re:vindsok

Indlægaf Lars #510 » 9. sep 2008, 22:59

HEY! Det er mig der har patent på Supra prædikatet!

Denne tråd omhandler en mislyd i sæbemand CZzzzzzZzzzzzzZZZZZZZZzzzz

...Nej nu skete det igen... undskyld...C '6-1'

Tilbage på sporet!, Ska jeg booke en tid i vores vindtunnel så vi kan lave nærmere iagtagelser?

John #817

re:vindsok

Indlægaf John #817 » 9. sep 2008, 23:11

Jeg syntes du skal booke en tid, men hvis Bondamanden ikke har briller på, så er jeg ikke sikker på han kan finde derhen.
Og han kan ikke spørge om vej, han kan ikke høre en skid ;-)

Bondemand

Indlægaf Bondemand » 9. sep 2008, 23:17

Rigtig nightlars
Tilbage på sporet, jeg ved sævefyren er ude og afprøve teorien om sænkning af undervognen kan hjælpe. Det burde give mindre vinsmodstand = ingen hylen i vindsokken ( der kan muligvis være tale om at sæveper har tinitus ) men vi høre jo nok fra ham, ellers er der kun vindtunnelen tilbage bondemand

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 10. sep 2008, 01:07

Er der da slet ikke nogen der har tænkt på at en ændring af kørselsretningen vil da løse problemet promte, ja faktisk findes der næsten ikke et problem sidelæns kørsel ikke kan kurere.

Jeg så iøvrigt denne tekst i sæbeøjes spejl ';OBJEKTS IN THE MIRROR ARE CLOSER THAN THEY APPEAR'; dette bør tages temmelig alvorligt.

Jes # 454

Indlægaf Jes # 454 » 11. sep 2008, 11:31

JEG VIL GERNE STÆRK ANBEFALE AT DER TAGES SERIØS FAT OM DETTE PROBLEM, AT LATTERLIGØRE ANDRE ER VI DANSKERE DA RIGTIG NOK GODE TIL, MEN NÅR DER SKAL VISES NÆSTEKÆRLIGHED OG STORSIND, JA DA TAKKER DE FLESTE AF.
Jeg vil hvertfald stærk fraråde at han kommer ind i vindtunnel. Med sin tinitus kan det få store uheldige konsekvenser. I værste fald kan der når vindhastigheden når en vis styrke, opstå de omtalte hyletoner, på engelsk kaldet ';windjammer'; og rammer de toner i resonans med med mandens tinitus kan disse lydbølger forstærke hinanden. Der vil opstå accelerationer der i styrke kan sammenlignes med partikelacceleratoren hos Cern i Sweits, og der kan også her (gud forbyde det) opstå sorte huller inde i hovedet på manden, plus det at kraniet sættes i svingninger som en anden kirkeklokke. Nu kan useriøse og personer der mangler situationsfornemmelser i spøg finde på at sige, at sådanne huller har han alleredei hovedet, men her er ikke tale om næsebor eller ører. Vi skal fremfor alt undgå denne vindtunnel.

Vi bør vise klubånd og hjælpe manden, thi jeg mener problemet kan løses ved hjælp af ganske få midler, en portion sund fornuft og smartness, det er alt.
Jeg syntes at de som kender sævemand godt, ja dem som han måske ligefrem kalder for sine venner, bør træde frem og hjælpe som følgende. 
Et stykke snor af passende længde og kaliber, en god 15 meter lang og 10 mm tyk, der laves en løkke(ligesom en  lasso) i hver ende. En løkke lægges om sidespejlet, (skal nok gøres uden sævemand ser det) og den anden sættes omkring en brandhane eller lignende, noget solidt.
Så beder i sævemanden om han vil vise hvordan man varmer dækkene. Efter denne tur skulle sidespejlet ikke være i stand til at generere nogen vindstøj.
Se det er god klubånd, i vil blive populære, alle vil takke jer for jeres indsats og i vil blive husket mange år frem i tiden.

PS. Lasse. i mit bakspejl står der: OBJECTS IN THE MIRROE WILL SOON DISSAPEAR.

med vette hilsen Jes

Tilbage til "Generelt forum"