Hej Erik!
Den røde 71/80er 502er totalt uoriginale, jeg havde, ville de naturligvis ikke veteran forsikre.
Den fik jeg forsikret som special bil, og afgiften rørte de ikke ved...
Ham der købte den (25år ung mand, uden bil nr.2) ved jeg giver kun 3000 kr om året i forsikring, og så alm. veteran afgift.
Det må siges at være en billig måde at have de hk for sådan en ung fyr. Så må han oven i købet køre til bageren i den.
Johnny
ADVARSEL forsikring
-
har lige fået et tilbud
har lige fået et tilbud fra alm.brand i forbindelse med andre forsikringer, prisen var faktisk billigere end Thisted forsikring, men ved ikke om betingelserne er lige så "skrappe" som dem i her nævner.
Hej Johnny. Tak for dit svar,
Hej Johnny.
Tak for dit svar, og hvad hedder det forsikringsselskab,hvor man kan få en sådan special bil forsikring ?
mvh lolk
Tak for dit svar, og hvad hedder det forsikringsselskab,hvor man kan få en sådan special bil forsikring ?
mvh lolk
-
Det kan du få enten
Det kan du få enten på havnen eller til Tønningen træffet Erik...
Tak Johnny - det googler
Tak Johnny - det googler alle vi andre så....
Undskyld, men hvor F..... er klub ånden blevet af??
Er det af frygt for reklame restriktioner du ikke kan skrive navnet på det forsikringsselvskab, eller hvad er årsagen?
Set med min briller burde et forum, i en klub som denne, være et videncenter bestående af aktive og meddelsomme medlemmer, men det er desværre ændret.
Kan nogen fortælle hvorfor det er blevet sådan?
Hilsen en ærgelig
Padkær
Undskyld, men hvor F..... er klub ånden blevet af??
Er det af frygt for reklame restriktioner du ikke kan skrive navnet på det forsikringsselvskab, eller hvad er årsagen?
Set med min briller burde et forum, i en klub som denne, være et videncenter bestående af aktive og meddelsomme medlemmer, men det er desværre ændret.
Kan nogen fortælle hvorfor det er blevet sådan?
Hilsen en ærgelig
Padkær
-
Rolig rolig, skal da lige
Rolig rolig, skal da lige ha fat i ham som har min gamle bil...og skal så lige tale med forsikringsmanden om han vil have det bredt ud her på forum. Klub ånd...jeg kunne jo også bare vælge at være ligeglad, hviket man jo nok ville overveje en anden gang.
Hej igen Johnny. Du har hermed
Hej igen Johnny.
Du har hermed fortalt dine bevæg grunde for ikke at kunne give oplysningerne for nuværende - hatten af for det, og undskyld !!
Jeg håber du tager min undskyldning til dig, og ikke fremadrettet holder din viden for dig selv.
Jeg frygtede det var blevet en trend at god viden skulle overbringes personligt, men jeg har tilsyneladende set spøgelser....
Venllig hilsen
Padkær - nu i meget bedre humør.
Du har hermed fortalt dine bevæg grunde for ikke at kunne give oplysningerne for nuværende - hatten af for det, og undskyld !!
Jeg håber du tager min undskyldning til dig, og ikke fremadrettet holder din viden for dig selv.
Jeg frygtede det var blevet en trend at god viden skulle overbringes personligt, men jeg har tilsyneladende set spøgelser....
Venllig hilsen
Padkær - nu i meget bedre humør.
Hej Padkær. Ja jeg kan godt
Hej Padkær.
Ja jeg kan godt se, at det er ved at være som en hvepserede, man stikker hånden ned i, når man laver et indlæg her, men det er da fint med din undskyldning. Men jeg ved ikke, synes du man skulle bruge snegl mail (postvæsenet), for at undgå at blive stukket. Og så vil jeg undskylde over for Johnny, at jeg bragte emnet frem, for det er jo faktisk min skyld, at han blev stukket. Bare rolig jeg fortsætter med at bruge forum, men vil nok redigere mine indlæg endnu grundigere næste gang. Jeg er også i bedre humør efter alle de undskyldninger, det lettede.
mvh lolk
Ja jeg kan godt se, at det er ved at være som en hvepserede, man stikker hånden ned i, når man laver et indlæg her, men det er da fint med din undskyldning. Men jeg ved ikke, synes du man skulle bruge snegl mail (postvæsenet), for at undgå at blive stukket. Og så vil jeg undskylde over for Johnny, at jeg bragte emnet frem, for det er jo faktisk min skyld, at han blev stukket. Bare rolig jeg fortsætter med at bruge forum, men vil nok redigere mine indlæg endnu grundigere næste gang. Jeg er også i bedre humør efter alle de undskyldninger, det lettede.
mvh lolk
-
Hej alle Jeg forsøger at
Hej alle Jeg forsøger at lave en aftale med alm. brand om en udvidet forsikring så vi kan køre som vi nu engang gør. De kender problemet med amerikanerbiler og kan godt forstå at vi heller tager v8 eren end privatbilen til brugsen og så videre. Jeg har også snakket med dem om at holde et fordrag med regler og eks. Sjælland og Jylland. De vender tilbage til mig.