2 corvette klubber

Alm. snak
Goofy

Hej Henrik Forskellen er ens, der

Indlægaf Goofy » 17. jul 2011, 01:46

Hej Henrik

Forskellen er ens, der fokuseres blot på forskellige ting :-)

Hilsen jens

Hej Jens
fokus er det samme i begge klubber. :) Corvetter og hyglig sammenkomst.......

Er selv medlem i begge klubber :) Grunden til 2 klubber er vel at ikke alle kan være i stue sammen :boxing_smiley:

Vette Hilsen Jesper

Gæst

Grunden til 2 klubber er

Indlægaf Gæst » 17. jul 2011, 09:09

Grunden til 2 klubber er vel at ikke alle kan være i stue sammen :boxing_smiley:

Vette Hilsen Jesper

Næ det kan de ikke og det er kun blevet værre i det forløbne år. Jeg har flere gange opfordret bestyrelsen til at fortælle om det mærkværdige hændelsesforløb fra dele af en anden bestyrelse.
Men klubbens bestyrelse er som sunket i jorden, klubbens medlemmer får intet at vide - ingenting - sidst var i februar, også selvom det nær havde kostet et bestyrelses medlem jobbet. Jeg vil kraftig opfordre bestyrelsen endnu en gang til at fortælle klubbens medlemmer hvad det er der vitterlig foregår. Det kan jo gøres i det lukkede forum eller i Meddelser fra bestyrelsen. Ellers kan man jo ringe til Kasseren eller Formanden hvis man er nysgerrig nok.

Johnny Pace Car

Nu spurgte Henrik om hvad

Indlægaf Johnny Pace Car » 17. jul 2011, 11:44

Nu spurgte Henrik om hvad forskellen er på de to klubber, og ikke hvorfor der er blevet to klubber?
Kort fortalt:
CCD (Club Corvette Denmark) er for alle Corvetter C1 til og med C6. Vi går meget op i hygge, cruise lokalt og rundt i Europa, og har mange rigtig gode træf på tværs af landet.
CCCD (Classic Club Corvette Denmark) er for C1 til og med C3. De går meget op i motorer og race og har motordage, det hygger de sig med, så der er ikke
noget unaturligt i at være medlem af begge klubber.

Gizmo69

.....alt andet end lige, så

Indlægaf Gizmo69 » 17. jul 2011, 13:38

.....alt andet end lige, så er jeg ret sikker på at der ikke er ret mange fodboldfans som er medlem af både Brøndby og FCK på samme tid......!! I min verden vælger man hvem man holder med og støtter !!

Og når det så er sagt, så vil jeg gi` Bjarne ret i at der umiddelbart ikke er ret mange menige medlemmer (der i blandt mig selv) som overhovedet fatter en dyt af hvad der foregår med hensyn til "det mærkværdige hændelsesforløb".....med nye bestyrelser og retsager og jeg ved snart ikke hvad der er blevet slynget ud i æteren.....??

LasseG436

.....alt andet end lige, så

Indlægaf LasseG436 » 17. jul 2011, 14:13

.....alt andet end lige, så er jeg ret sikker på at der ikke er ret mange fodboldfans som er medlem af både Brøndby og FCK på samme tid......!! I min verden vælger man hvem man holder med og støtter !!

Jeg er ganske uenig, man kan ikke sammenligne to rivaliserende fodboldholds tilhængere, med to interesseklubbers medlemmer. At være medlem af CCD eller CCCD bør ikke være et spørgsmål om hvem man holder med og hvilken side man er på.

Jeg synes dog at de der i begge klubber bekriger hinanden, fint kan sammenlignes med de respektive klubbers hooligans.

Gæst

CCD (Club Corvette Denmark) er

Indlægaf Gæst » 17. jul 2011, 15:41

CCD (Club Corvette Denmark) er for alle Corvetter C1 til og med C6. Vi går meget op i hygge, cruise lokalt og rundt i Europa, og har mange rigtig gode træf på tværs af landet.
(Classic Club Corvette Denmark) er for C1 til og med C3. De går meget op i motorer og race og har motordage, det hygger de sig med, så der er ikke noget unaturligt i at være medlem af begge klubber

... hymmmm, du glemmer tilsyneladende at mange medlemmer, rigtig mange CCD medlemmer endda, roder med motoret, rammeløft, justringer, reparationer på C2 - C3 og ville også gerne have motordage!

Jeg håber du selv kan se hvad det er du siger, det er noget med at flytte, men så kan det jo også blive en hel selskabelig forening der er tilbage!!

Gizmo69

Selvfølgelig kan man sammenligne med

Indlægaf Gizmo69 » 17. jul 2011, 16:01

Selvfølgelig kan man sammenligne med to rivaliserende fodboldholds tilhængere....man kan da gøre lige præcis hvad man vil.....indtil videre er det da et frit land vi lever i....og så længe der er nogen der bekriger hinanden, må det jo være fordi der er en eller anden kamp, som man så rigtigt fint kan sammenligne med rivaliserende fodboldhold. Hvis det er fordi at alle har samme interresse, gir det jo overhovedet ingen mening at ha to Corvette Klubber i Danmark !!

Bondemand

Jamen det er da altid

Indlægaf Bondemand » 17. jul 2011, 17:40

Jamen det er da altid sundt med konkurence, det får begge klubber til at oppe sig og gøre deres yderste for at være den bedste, og ja dem som er medlem begge steder er jo de store vinner da det giver mulighed for at deltage i menge gode træf over det ganske Danske land :-)

Bjarne det er en knippel ide med motordag, det mangler og jeg håber nogen vil tage denne opfordring op Og arrangere en sådan

Jens

jko-1035

Hej Alle Corvette venner Jeg bliver

Indlægaf jko-1035 » 18. jul 2011, 19:16

Hej Alle Corvette venner

Jeg bliver så ked af når denne debat af og til finder vej til vores forum, jeg kan ikke forstå hvorfor vi ikke bare kan acceptere at der nu engang er 2 Klubber i Danmark. Vi har hver vores måde at mødes omkring bilerne. Det er op til den enkelte at finde ud af hvilken klub Han/Hun vil være medlem af og om man vil være medlem af begge. Jeg har personligt kontakt til medlemmer af begge klubber, uden der er problemer i det, vi taler lige godt sammen og deler den viden vi nu engang har om vores biler, lad ikke nogle få personers uenighed gå ud over alle andre medlemmer. Vi er folk som her en stor passion til fælles og lad os alle mødes omkring denne passion uden det hele skal gå op i hvem har den ?største?. Det er op til hver enkelt hvad de gerne vil have ud af et medlemskab i en klub, og derud fra finde ud af hvilken klub der passer bedst til vedkommende. Vi er alle fælles om en ting ?Corvetten?

Jeg kan godt forstå at den ?gamle? del af bestyrelsen ikke offentlig kommentere på disse indlæg så længe der er en retssag der kører, jeg er sikke på at de som er ramt af et sagsanlæg meget gerne giver deres side af historien hvis man kontakter dem. Jeg kender ikke hele historien og er faktisk også noget så ligeglad sket er sket og så længe jeg er tilfreds med klubben bliver jeg, vi skal bare arbejde videre hvorfra vi står.

Alle der ejer en Corvette er vel mere eller mindre interesseret i teknikken i og omkring bilerne, jeg mene dog at vi her i klubben i større grad mangler at vi deler den viden vi har om teknikken, Jeg forsøgte i foråret at lave em motor dag hos Esben Larsen, men fik ikke et eneste emne eller forslag til hvad man gerne ville vide noget om, så hvis Bjarne har mod på at lave noget i den retning er det meget velkommen. Der findes i klubben midler til et sådan arrangement. Vi er utrolig gode til personlige relationer og samvær, hvilket er en stor del af en klub. Jeg har fået flere dejlige meldinger fra nye medlemmer hvor de udtrykker at de føler sig vældig godt modtaget her i klubben, så lad alle os ?gamle? arbejde for at vi bliver endnu bedre til at modtage nye, vi kan jo se på medlems tallet at vi er i kraftig fremgang, det er noget der gør mig glad.

Til Peter #259: Det er det vores klub er gode til og det jeg arbejder for ;-) Der skal være plads til alle.

Til Henrik: Jeg tror i bund og grund ikke der er den store forskel på klubberne når alt kommer til alt. Det er rigtig at cccd er for classic corvetter (C1 ?C3), hvilket sætter visse begrænsninger, og at ccd er åben for alle modeller. Når man vælger klub tror jeg det skal være efter hjertet og efter hvilken klub man mener man får det meste ud af at værre medlem af.
Lad os nu komme videre og koncentrere os om at skabe en bedre Corvette verden og droppe fortiden, og alt den mundhuggeri hver gang emnet berøres. Lad være med at misforstå hinanden og tal sammen i god tone.

Fortsat god sommer og god benzin til alle Jer der har motor i bilen.
Jørgen Konradsen

p.s. Jeg kommer stærtk igen med en stroket 383. ;-)

møbelmand

Det er nu ikke alle

Indlægaf møbelmand » 18. jul 2011, 19:34

Det er nu ikke alle der frit kan vælge at være medlem af begge klubber. Eksempelvis
her cccd valgt at jeg ikke kan blive medlem, da jeg har haft en sag kørende med
David. Det er tilsyneladende ham der bestemmer om man kan blive medlem af cccd.
Jeg fik en mail fra bestyrelsen om at jeg ikke var ønsket, da David og jeg havde haft
en kontrovers om en motor.

Tilbage til "Generelt forum"