Vi må da håbe der ikke er nogle medlemmer i klubben der er ansat ved told og skat ,med de meldinger i her om med eller uden regninger på lakeringer ???
mvh
ulrik
Sort lak er vel sort !
Vi må da håbe der ikke er nogle medlemmer i klubben der er ansat ved told og skat ,med de meldinger i her om med eller uden regninger på lakeringer ???
mvh
ulrik
Den pris er måske også lidt optimistisk når jeg tænker over det. Du skal bruge gearkasse, skifter, midterkonsol, pedaler, linkage, kobling, koblingshus, svinghjul + det jeg har glemt.
Til 225.000 ville jeg finde en som der ikke skal laves noget ved, hvis du ikke kan leve med automatgearet. Det burde være muligt til den pris sådan markedet er lige nu. Th-700 er en nyere 4 trins gearkasse, hvis du ikke allerede ved det. Til de penge burde du kunne finde en meget fin en i US. Det kræver måske bare lidt mere arbejde.
Den her har godt nok den forkerte farve, men noget lignende kunne måske findes i sort
http://forums.corvetteforum.com/c3s-for-sale-wanted/2505245-1972-ls-5-coupe-for-sale.html
Har du prøvet en vette med automatgear? Jeg var helt sikker på at det ikke var noget for mig indtil jeg købte en ekstra vette med 'tomatkasse :)
Jeg kan godt se at der er et markant større udvalg i USA, men der er bare lige det der med at jeg ikke lige kan se den efter selv.. Jeg vil hellere give 20.000 ekstra og vide hvad jeg får end få et sminket vrag hjem som jeg så kan smide 100.000+ efter...
Kent
Du taler gearkasse ombytning. Normalt består problemet i at biler leveret med autogear har en svejset travers under sig. Det betyder i sin tur at du ikke kan lave kobling med mindre du er meget lille, eller tandlæge.
Nej Roald, jeg tror min holder lidt vand.
Lykkemark
A transmission jack will not help... cannot be used to drop a Muncie out of a C2/C3 with a non-removeable crossmember.
The trans has to be rotated by hand in order to get it to slide back over the crossmember, then tilted down at a 45 angle, rotated, twisted and pulled forward out of the car. It's just one of those things that we have to deal with. The issue is the non-removeable crossmember. If the crossmember could be unbolted and removed, then a transmission jack would work fine. I have a transmission jack.
Automatics had the removeable crossmember.
It was a popular mod to air chisel out the factory crossmember and weld in an aftermarket kit with a removeable center section.
Take a picture of the linkage hook up if you need to.
Most cars with a 4 speed do not have a removable crosshaft so it may be difficult to move the trans back in the tunnel to get the front of the trans to clear the bell housing opening. So you may have to unbolt the bell housing also.
Good time time to check clutch.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster