Hej Kim
Jeg vil glæde mig til et godt "skriv" i bladet om din restaurering, det kunne måske give andre lysten. Som 12-14 årige lavede vi Rewell, DMI og Airfix byggesæt, det her er bare i et større format.
når det er sagt
Så er min nyindkøbte køler en gave fra min kære kone, og som hun sagde det så rammende: "Den kan du så sætte ved siden af:
Ministarteren
De nye støddæmpere
Det nye styrehus
De nye bremseskiver
De nye bolt reoler
Indholdet til boltreolerne (hvor du ikke har åbnet kasserne endnu)
Den nye værkstedsvogn (der stadig er i emballagen)
Hylderne du ikke har sat op i dit værksted
Den nye rem til havetraktoren (du ikke har pakket ud endnu, så du ved ikke om den passer).
Skabet til reservedele (som du ikke har pakket ud og samlet endnu)
Skal jeg blive ved ?"
Hvad skal man sige ?
Det bedste jeg kan finde på er: "Du kan være rolig, "damperen" kører til sommer, så sørg for at holde solbrillerne og attituden pudset.":sifone:
Lykkemark
Status på 69"
Hej Kim Jeg vil glæde mig
Hej Kim
Jeg vil glæde mig til et godt "skriv" i bladet om din restaurering, det kunne måske give andre lysten. Som 12-14 årige lavede vi Rewell, DMI og Airfix byggesæt, det her er bare i et større format.
når det er sagt
Så er min nyindkøbte køler en gave fra min kære kone, og som hun sagde det så rammende: "Den kan du så sætte ved siden af:
Ministarteren
De nye støddæmpere
Det nye styrehus
De nye bremseskiver
De nye bolt reoler
Indholdet til boltreolerne (hvor du ikke har åbnet kasserne endnu)
Den nye værkstedsvogn (der stadig er i emballagen)
Hylderne du ikke har sat op i dit værksted
Den nye rem til havetraktoren (du ikke har pakket ud endnu, så du ved ikke om den passer).
Skabet til reservedele (som du ikke har pakket ud og samlet endnu)
Skal jeg blive ved ?"
Hvad skal man sige ?
Det bedste jeg kan finde på er: "Du kan være rolig, "damperen" kører til sommer, så sørg for at holde solbrillerne og attituden pudset.":sifone:
Lykkemark
Hej Lykke
Ja ja ROM blev jo ikke bygget på en dag, du ved jo også, når man skal skrue vette, så skal hovedet ikke være fyldt med alt andet som også skal fikset her og nu.
Nej du send kone / Børn / teenager / hund / Kat / mus på shoppingtur til Sverige en hel weekend, så skal du se,,, :) ud i værkstedet med kaffe basser god musik på radioen, ingen til at forstyrre juhu så kan man tænke som en mand:sifone::sifone::auto:
Kim
29122907 2908 291129092910 290529042903290229002901 Her
29122907 2908 291129092910
290529042903290229002901
Her er mit nye rustfri udstødning i 3" potterne er også i 3" alt er håndbygget incl potterne af Karsten, vi mangler lige at få endestykkerne poleret og monteret.
øverst før og efter.

290529042903290229002901
Her er mit nye rustfri udstødning i 3" potterne er også i 3" alt er håndbygget incl potterne af Karsten, vi mangler lige at få endestykkerne poleret og monteret.
øverst før og efter.

Det ser vel nok flot
Det ser vel nok flot ud Kim.
Tak for kikket.
Lykkemark
Tak for kikket.
Lykkemark
Det er ser godt nok
Det er ser godt nok svært iorden ud! FEDT!
det er rigtigt flot arbejde
det er rigtigt flot arbejde det der...
Ilse & Michael
Ilse & Michael
Satme iorden Kim ....Har du
Satme iorden Kim ....Har du lavet en deadline for hvornår bilen er køreklar ?
-
- Geografisk sted: Ålsgårde
- Kontakt:
Hold da op, det er
Hold da op, det er godtnok imponerende. Ikke bare udstødningen, men alt er som nyt. Bare man selv havde den energi...
Jeg håber, vi får den at se i løbet af sommeren...
Jeg håber, vi får den at se i løbet af sommeren...
Satme iorden Kim ....Har du
Satme iorden Kim ....Har du lavet en deadline for hvornår bilen er køreklar ?
Hej Allan og til alle andre
Tak for de rosende ord, jeg håber at komme ud inden sommeren har nået sin midte, helst før, men da jeg ikke har varme eller nogen form for isolering på værkstedet, er der ikke lavet ret meget siden novenber 2009, så jeg venter på at vinteren skal slippe sit kolde tag, og lader varmen komme til, før sker der ikke noget, alt det sjove går godt nok af det når ens fødder og finger er på frysepunktet.