Vette shoppen
Jeg finder endnu en tråd
Jeg finder endnu en tråd som står hen i det uvisse og med det mener jeg at klubbens medlemmer har investeret i en del effekter som klubbens medlemmer skal kunne købe på enten den ene el. den anden måde men som pt. og i meget lang tid tilbage ikke har været mulighed for at kunne købe noget af. Der er så ikke fra medlem #522 kommet en melding på hvorvidt om han pt. har modtaget de ting som han har bestilt/betalt for, men for mit og et andet medlems vedkommende har vi stadig 2 T-shirts tilgode af vores præmie for flest omvendelser i 2007(nu skriver vi atså 2009) men intet sker trods flere henv.
Mon ikke at en ny bestyrelse skulle se at få sat skub i så lille sag og give klubbens medlemmer(ikke mindst alle de nye) mulighed for at kunne købe.
Til bestyrelsen hvor er i henne i flere af disse sager!!!!!!!!!!!!!!
Mon ikke at en ny bestyrelse skulle se at få sat skub i så lille sag og give klubbens medlemmer(ikke mindst alle de nye) mulighed for at kunne købe.
Jamen Morten dog, hvor har
Jamen Morten dog, hvor har du dog gemt dig henne i så lang tid ?
Det er da absolut beklageligt at du har gået rundt T shirt løs siden det herrens år 2007, fortidens synder, men iøvrigt et godt år, året jeg fik min bil.
Nu håber jeg du har været i besiddelse af anden beklædning i den mellemliggende tid, således at du ikke har skræmt pæne ældre damer i supermarkedet med halvnøgen fremtoning.
På den anden side kan man jo sige at du har sparet meget badevand, idet jeg går ud fra at du har vænnet dig til at gå med et stykke sæbe i bukselommen, således at du såfremt det regner kan snuppe en hurtig etagevask, på vej til kiosken.
Nu har jeg jo aldrig set dit luksuslegeme i virkeligheden, men hvis du er villig til at give en indikation omkring din legemsstørrelse (du behøver ikke at genere dig, det bliver mellem os) så kan du føle dig helt og aldeles overbevist om at jeg skal gøre mit til, at du bliver ekviperet som fortjent.:seeya:
Noget andet er, at jeg da meget gerne vil have at vide hvem den anden der er T shirt løs er.
Så hvis vedkommende læser med her, så kom frit frem.
Morten hvis nu du havde løftet hovedet fra "sovepuden" som du så fint omtaler andetsteds, og var draget til Generalforsamlingen, ville have haft muligheden for at få en forklaring fra den tidligere bestyrelse på dit ekviperingsproblem, det gjorde du så ikke. Men selv om vi lever i sparetider så kunne du jo tænde lyset ude på "the outhouse" og læse referatet fra Generalforsamlingen i dit eget CCD nyt der netop under punkt 6 omhandler Vetteshoppen og sammes problematik.
Når du har læst det, så skal jeg da være den første til at reagere på bestyrelsens vegne og tilbyde dig hvervet som Vetteshop ansvarlig, og takke for interessen, der er så hermed sat skub i sagen.
Lykkemark
Det er da absolut beklageligt at du har gået rundt T shirt løs siden det herrens år 2007, fortidens synder, men iøvrigt et godt år, året jeg fik min bil.
Nu håber jeg du har været i besiddelse af anden beklædning i den mellemliggende tid, således at du ikke har skræmt pæne ældre damer i supermarkedet med halvnøgen fremtoning.
På den anden side kan man jo sige at du har sparet meget badevand, idet jeg går ud fra at du har vænnet dig til at gå med et stykke sæbe i bukselommen, således at du såfremt det regner kan snuppe en hurtig etagevask, på vej til kiosken.
Nu har jeg jo aldrig set dit luksuslegeme i virkeligheden, men hvis du er villig til at give en indikation omkring din legemsstørrelse (du behøver ikke at genere dig, det bliver mellem os) så kan du føle dig helt og aldeles overbevist om at jeg skal gøre mit til, at du bliver ekviperet som fortjent.:seeya:
Noget andet er, at jeg da meget gerne vil have at vide hvem den anden der er T shirt løs er.
Morten hvis nu du havde løftet hovedet fra "sovepuden" som du så fint omtaler andetsteds, og var draget til Generalforsamlingen, ville have haft muligheden for at få en forklaring fra den tidligere bestyrelse på dit ekviperingsproblem, det gjorde du så ikke. Men selv om vi lever i sparetider så kunne du jo tænde lyset ude på "the outhouse" og læse referatet fra Generalforsamlingen i dit eget CCD nyt der netop under punkt 6 omhandler Vetteshoppen og sammes problematik.
Når du har læst det, så skal jeg da være den første til at reagere på bestyrelsens vegne og tilbyde dig hvervet som Vetteshop ansvarlig, og takke for interessen, der er så hermed sat skub i sagen.
Lykkemark
Jeg finder endnu en tråd
Jeg finder endnu en tråd som står hen i det uvisse og med det mener jeg at klubbens medlemmer har investeret i en del effekter som klubbens medlemmer skal kunne købe på enten den ene el. den anden måde men som pt. og i meget lang tid tilbage ikke har været mulighed for at kunne købe noget af. Der er så ikke fra medlem #522 kommet en melding på hvorvidt om han pt. har modtaget de ting som han har bestilt/betalt for, men for mit og et andet medlems vedkommende har vi stadig 2 T-shirts tilgode af vores præmie for flest omvendelser i 2007(nu skriver vi atså 2009) men intet sker trods flere henv.
Hej Morten,
Jeg mener at have hørt at der er et firma som har tilbudt at overtage vetteshoppen og give en del af fortjenesten tilbage til klubben, måske værd at overveje, mod en alternativ nedlæggelse af shoppen :cheers2:
Du har hørt forkert David,
Du har hørt forkert David, eller så er bestyrelsen ikke bekendt med en ny mulighed, der ikke tidligere har været fremme af den karakter.
Men nu er Morten jo på banen og tilmed centralt placeret i Danmark.
Lykkemark
Lykkemark
Du har hørt forkert David,
Du har hørt forkert David, eller så er bestyrelsen ikke bekendt med en ny mulighed, der ikke tidligere har været fremme af den karakter.
Lykkemark
Som medlem af bestyrelsen dog uden stemmeret har jeg hørt det at det skulle være ganske vist
:leaving:
David og Morten Det har jeg
David og Morten
Det har jeg fuld tillid til at sådant et par garvede herrer som i to klarer, i er jo allerede i dialog. Knud-Erik Riis har shoppen liggende, hans telefonnummer finder i under kontaktpersoner.
Sådan kan mange ting klares når de kommer frem fra dybet, aktive medlemmer er fundamentet.
På bestyrelsens vegne, mange tak.
Lykkemark:seeya:
Det har jeg fuld tillid til at sådant et par garvede herrer som i to klarer, i er jo allerede i dialog. Knud-Erik Riis har shoppen liggende, hans telefonnummer finder i under kontaktpersoner.
Sådan kan mange ting klares når de kommer frem fra dybet, aktive medlemmer er fundamentet.
På bestyrelsens vegne, mange tak.
Lykkemark:seeya:
Det er Brian som har
Det er Brian som har forespurgt og fået bekræftigelse på at et firma gerne vil lave en aftale med os omkring mercendise t-shirts mv. men jeg tror han har nok med vin, sommertræf, race, fragtaftaler mv. Jeg synes ikke selv jeg har tid til at få det sat i værk, men måske et andet medlem af bestyrelsen kunne have mod på denne opgave?
Jamen Morten dog, hvor har
Jamen Morten dog, hvor har du dog gemt dig henne i så lang tid ?
Lykkemark
Hej Lykkemark
Året 2007, var for mig ikke et år der er værd at huske, min vette blev solgt, min kone fik en 55´Belair hjem fra US som kørte som en pestilens, og vores Mor gik bort uden grund/årsag, så ikke for mig et år der står som noget godt men det blev bedre i 2008 da Nillerdrengen og jeg blev kåret som vindere for flest omvendelser, se nu kører det for mig, troede jeg. For konens bil fik ny motor som ikke lavede andet en drille på ALLE tænkelige måder og så til Viking-Run, blev jeg spist af med min lovede kasket og med løftet om at mine T-shirts nok skulle blive sendt, det gjorde de så bare aldrig, øv øv
men til alles store held har jeg jo andre klæder, som flittigt bliver brugt af samme grund som du nævner :-)
Jeg var som omtalt ikke med til GF men har læst/fået forklaret problemstillingen af den tidligere bestyrelse og har også læst referat af GF( det gør et hvert tro medlem af en forening vel) men må nok takke nej til den ellers så fine post du tilbyder, da jeg som Passivt medlem nok ikke bør sidde på så central/vigtig en post men kan da se at David vores kære webbie(ja Brian nu får en anden æren for dit igen fine arbejde i CCD-regi) skriver at andre aktører er på banen, og som da bør undersøges for hvordan de kan/vil udvikle udbuddet af ting, priser mm.
P,s Det med størrelsen tror jeg vist Lindø-værftet har styr på :rofl::rofl: xxxl
Davs... Det er mig som
Davs... Det er mig som har en t-shirt samt en pins med ccd logo tilgode!(XXL) - der er betalt for fragt... troede faktisk pengene var sust op i den blå luft :-)
Mvh Jan
Mvh Jan