Afgift

Alm. snak
brandman1

re:Afgift

Indlægaf brandman1 » 8. jul 2008, 23:55

Tak for svar jeg prøver og ser hvad der sker. Men nu da vi er igang var jeg lige ude at rulle lidt i den på prøveplader. og jeg hade glemt at tænde lyset det var der ander der lige skulle hilse og sige, så tænde lyset for 'lovlydig' er man vil og kort efter gik min vette dårligt i mortoren for lidt efter at gå istå ind til siden og pille lidt ville ikke starte, hov lyset tænkte jeg og slukket for lyset og så ville den rigtig gerne starte og køre godt. Jeg tændte ikke lyset igen men hilste bare på dem der ville gøre mig opmærksom jeg 'hade glemt det' Så kan det værre noget med varkum at gørre ?
Hilsen Kurt.

Lysmand

Re: re:Afgift

Indlægaf Lysmand » 9. jul 2008, 10:06

Hej Jimmy.

Så tror jeg du skulle prøve et andet sted, jeg er endnu aldrig blevet bedt om dataerklæring på en veteranbil!?  

Er der andre i klubben som har oplevet dette, er det endnu en ny regel som er kommet for at blive ?? 

/Thomas..

Bankmand

Indlægaf Bankmand » 9. jul 2008, 12:38

Tilslutte mig Thomas - 

Han kender ikke reglerne ham synsmanden.. brug din tid på noget andet og find en anden synsmand

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 9. jul 2008, 13:38

Hej Kurt

Kan varmt anbefale Henriks synshal i Frederikssund .

brandman1

Indlægaf brandman1 » 9. jul 2008, 16:16

Hej Allan 
Jeg kender Henrik rigtig godt også privat og så får jeg synet alle vores brandbiler hos ham. Der er også Michael i Frederiksværk hos Pava. Han er også rigtig god til vores ';gamle'; biler.
Hilsen Kurt.

Tilbage til "Generelt forum"