Hej Lars
Det underlige er faktisk at jeg ikke har brede eller bløde dæk på, så jeg forventede mig ikke meget, de var dog godt varmet op af det forrige ';run'; som var på 100m hjulspind :)
min gamle bedste tid med mindre motor kørte jeg 3,99 med 255x50x17 men de nye 255x35x20 står væsentligt bedre fast
de sidder dog også på en noget bredere fælg så der er meget mere kontaktflade, desuden har jeg fået væsentligt bedre bagvogn på siden sidst og jeg har smidt ca 70kg fra bilens vægt, primært i fronten.
Jeg har ikke fået dynokørt motoren endnu, jeg havde bygget den til at kunne trække 580HK med et moment på 660NM, jeg har dog skiftet knasten til en lidt mindre da da anden ikke var gadeegnet (der skete INGENTING under 3000rpm)
min G-Force siger 472HK og 589NM.
Rettelse:
iøvrigt er min opgivelse ikke helt korrekt jeg havde sat G-forcen til 0-60mph hvilket ikke er 100km/t i timen det er
0-96km/t så der skal vel ligges en 1/10 til tiden
3.57 sek
-
Re: re:3.57 sek
Piet har helt ret, det var også hvad jeg mente med indlægget.
Flemming.
Flemming.

Re: 3.57 sek
Hej Henrik
ok Det vil sige at man lærer ikke noget d. 24 ? Smiler
.
Fordståeligt . Jeg vil nu heller ikke sætte min egen bil på prøve mht.forsikr.
ok Det vil sige at man lærer ikke noget d. 24 ? Smiler

Fordståeligt . Jeg vil nu heller ikke sætte min egen bil på prøve mht.forsikr.
-
Hej Allan
Alle kan lærer noget men start du med at lærer små ting som f.eks at binde sko osv.
Man lærer sikkert en masse ting d.24 maj men uden forsikring.
Henrik
-
Ro på nu! Det kan godt være at forsikringen ikke dækker. Men i det mindste er det lovligt at prøve at ';fyre den af';!!!! Et af formålene med den 24 maj, er jo netop at give mulighed for at vise hvad skidtet kan.... Og hvad kan gå galt? HVis man ellers tænker sig lidt om og bruger hovedet? Efter min mening er det mere hovedløst at gøre det samme på offentlig vej!
Få fingeren ud og meld jer til dette arrangement. Og hvis i ikke tør køre selv, er der jo masser at kigge på.
See Ya...... Chr
Få fingeren ud og meld jer til dette arrangement. Og hvis i ikke tør køre selv, er der jo masser at kigge på.

See Ya...... Chr
-
Jeg ville meget gerne deltage som tilskuer. Det ser heldigvis ud til at åbent hus i Ringsted IKKE bliver den dag.
C3.
C3.