som webmaster skrev så bliver bilen på forsiden valgt tilfældigt ud. Det betyder at hver eneste gang man henter siden, så bliver en tilfældig bil ud af måske 500 vist. (kender ikke det nøjagtige antal)
Det vil svare til at du har en terning med 500 sider og netop en bestemt side svarer til din bil. Så på et eller andet tidspunkt burde du ramme din bil (hvis den altså er lagt ind i systemet)
NEJ NEJ NEJ Prøvede at klikke som flemming sagde men fik allan keil 3 gange så gør man altså ikke det mere
Min egen dukkede ikke op men som sagt prøver jeg ikke igen, skal jo også kunne sove om natten
mvh.ROMMEL
Rommel for pokker ! ! ! Du skal klikke under Black listet medlemmer Der er bomben og
så skaldu nok blive lykkelig en gang .Du får divi divi dente ....og råd til en fjerner ,knallert og et smil ohhh ahhh ...ja ja... hvorfor sku man sige stop ? når man nu kan få et chok
Blacklistet !!!!!!!! hvorfor det ??????????????? jeg opfører mig da altid eksemplarisk Hvor i alverden har du det link fra ???? ligger det under dine ';fortrukne'; Med slet skjult julehilsen ROMMEL